Gjest elina777 Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Jeg ble innlagt for mani og får nå store doser litium og abilify både maintena og smeltetablett lårene mine føles kjempetunge jeg klarer ikke se for meg å dra tilbake til min personlige trener selv om jeg var ansett som sterk og inbody scan viste mye muskler pleide å gå mye turer noe jeg ikke greier i samme grad lårene føles så tunge det må være medisinene? Jeg fikk og cisordinol en periode, men det må ha gitt seg nå!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Vet ikke jeg, men jeg ble veldig stiv av abilify så det var vankelig å bevege seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 30 minutter siden, stjernestøv skrev: Vet ikke jeg, men jeg ble veldig stiv av abilify så det var vankelig å bevege seg. Tror legen mente det var litium som gjorde meg tung... trodde først det var depresjonen.. minket dosen litt men følte meg hektisk ble redd for ny mani. Ble økt og tung igjen. Nå vil hun ikke minke:((((( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Hva skal jeg gjøre da hadde enorm mestringsfølelse ved å ha PT og vite jeg er sterkere enn andre jenter nå kan jeg ikke tenke meg jeg klarer beinpress!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 9 minutter siden, elina777 skrev: Tror legen mente det var litium som gjorde meg tung... trodde først det var depresjonen.. minket dosen litt men følte meg hektisk ble redd for ny mani. Ble økt og tung igjen. Nå vil hun ikke minke:((((( Å så kjedelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.