Gå til innhold

Bekymret om TTS operasjon


Johannehehe

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg er ei 16 år gammel jente og jeg fikk for ikke så lenge siden vite at jeg har tarsal tunnel syndrom og jeg skal opereres for dette. Legen min har jeg vert til i snart 6 år nå og det er ikke problemet. Men han snakket om at det var litt sjeldent  og at det var en bitteliten sjanse for at jeg kunne få mere vondt etterpå eller at det ikke funket indet hele tatt! Jeg lurer på om det er noen som har blitt operert for TTS før og som kan dele litt om hvordan de opplevde det, spesielt i etterkant:) tusen takk!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

På 27.4.2018 den 17.31, Johannehehe skrev:

Hei, Jeg er ei 16 år gammel jente og jeg fikk for ikke så lenge siden vite at jeg har tarsal tunnel syndrom og jeg skal opereres for dette. Legen min har jeg vert til i snart 6 år nå og det er ikke problemet. Men han snakket om at det var litt sjeldent  og at det var en bitteliten sjanse for at jeg kunne få mere vondt etterpå eller at det ikke funket indet hele tatt! Jeg lurer på om det er noen som har blitt operert for TTS før og som kan dele litt om hvordan de opplevde det, spesielt i etterkant:) tusen takk!:D

Jeg opererte for ca 4 år siden. Ble ikke bedre, men ble ikke verre heller. Jeg blir ikke nummen i tærne lenger, men har like mye smerter. Hadde ikke noe plager i forhold til operasjonen, annet enn at jeg ble sinnsykt stiv i ankelen. Gipsen var egentlig det mest plagsomme. Fikk så mye smertestillende at jeg ikke kjente noe til selve operasjonssåret. Det er ganske mange som ikke blir bedre, men det er verdt å forsøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...