Gå til innhold

Mistet kontrollen

florista

Anbefalte innlegg

Forstår ikke helt hva som skjedde igår. Jeg mistet rett og slett kontrollen. Alt jeg ønsket og trengte var å hvile litt. Ikke være så redd. I koma, egentlig, men vet at de ikke vil være med på det. 

Jeg tok sterke smertestillende ilag med to vivaler. Men etter det så gikk det bare slag i slag. Husker lite. Desperasjon. Redsel. 

Jeg ser i etterkant at jeg har blandet mye smertestillende, noe på resept, andre vanlige smertestillende. Tatt vivaler. Jeg har ingen stor kontroll på hvor mye jeg tok, men jeg ble dårlig. Ble liggende mye. 

Føler meg bedre rent fysisk nå. Ikke helt topp, har noen etterdønninger. 

Jeg mistet kontrollen :/ Jeg var ikke forberedt på dette :/ Merker jeg ikke klarer skrive ordentlig her nå. Hodet er tregt.

Er så redd for at om jeg gir beskjed om dette, så vil de avslutte terapien. Eller sette den på pause. 

Jeg har bare en storm inni meg. Jeg kommer meg ikke unna :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du leser ditt eget innlegg fra i går, så vil du se hva som skjedde. Du beskrev godt at du var på en glidebane og handlet mer og mer destruktivt i forhold til medikamenter. Et eller annet sted på veien så var du sikkert såpass omtåket at du mistet oversikten helt. 

Det minste du kan gjøre er å være ærlig i forhold til behandlingsapparatet. Dersom du velger å ikke være ærlig og fortelle om vesentlige ting, så kan jeg ikke helt skjønne hvordan de skal kunne hjelpe deg. Du har lang - og god - erfaring med å få hjelp, så jeg mener du må mobilisere såpass mye voksenhet at du er åpen i forhold til dine behandlere. 

Også bør du ta lærdom av dette. Kanskje du ikke skal oppbevare medikamenter hjemme?

Anonymkode: a8507...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fortelle det til behandlerapparatet hva som skjedde igår. Du har nok rett i at jeg til slutt ble så omtåket at jeg mistet bare enda mer kontroll. Jeg husker ikke hvor mye jeg tok, bare en salig blanding. 

Hittil idag har det bare vært oppkast, ligge litt på gulvet og ligge litt på sofaen. 

Føler meg som verdens mest idiotiske menneske som mistet kontrollen, som jeg i flere år har bevart. Er skamfull som bare det:(

Jeg trodde jeg var over dette:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dårlig av smertestillende og 2 -to- vival? 

Jeg tok 18-20 stk en gang sammen med en pakke paracet. DA ble jeg dårlig. Anbefales ikke. 

Håper ting ordner seg for deg, og at du får den hjelpen du trenger. Ærlighet ift behandlerne er viktig.

Anonymkode: 5de64...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...