Gjest anbr42 Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Er så jæ... lei! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 13 minutter siden, anbr42 skrev: Er så jæ... lei! Ja det lurer jeg og på,kjenner to bipolare på flere medisiner men de svinger fordet. Og det samme gjør jeg selv om jeg ikke har bipolar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det lurer jeg og på,kjenner to bipolare på flere medisiner men de svinger fordet. Og det samme gjør jeg selv om jeg ikke har bipolar. Nettopp. Derfor vurderer jeg sterkt nå å slutte med medisinene. De funker jo ikke lenger, jo! Ingen vits i å ta dem, da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 18 minutter siden, anbr42 skrev: Er så jæ... lei! Hvis jeg er stabil i en full måned er jeg i himmelrik, men vanligvis er det ikke sånn. Jeg har eupf i tillegg som også gjør at jeg svinger. Har du det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, Gondor skrev: Hvis jeg er stabil i en full måned er jeg i himmelrik, men vanligvis er det ikke sånn. Jeg har eupf i tillegg som også gjør at jeg svinger. Har du det? Jeg har trekk fra eupf, men ikke diagnosen. Jeg oppfyller noen kriterier, men ikke nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, anbr42 skrev: Nettopp. Derfor vurderer jeg sterkt nå å slutte med medisinene. De funker jo ikke lenger, jo! Ingen vits i å ta dem, da! Psykiaterene sier jo at de har en viss effekt men ikke kan ta bort alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Psykiaterene sier jo at de har en viss effekt men ikke kan ta bort alt. Det er veldig synd. Jeg orker i alle fall ikke å ha det sånn resten av livet mitt! Halve livet mitt har jeg gått med dette, og har halvparten igjen. Jeg gidder rett og slett ikke mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, anbr42 skrev: Det er veldig synd. Jeg orker i alle fall ikke å ha det sånn resten av livet mitt! Halve livet mitt har jeg gått med dette, og har halvparten igjen. Jeg gidder rett og slett ikke mer. Du må nok dessverre leve med det, det må vi alle. Men så er det jo gode dager innimellom, de må vi nyte. Det har jeg og mine bipolare venner blitt enige om,men ser spesielt den ene slite noe veldig. Det er hele tiden opp og ned opp og ned, aldri noe midt imellom. Men har det bra med bare å være litt oppe da virker det som,og får god oppfølging. Men de sier lithium virker så godt, det forstår jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Kanskje man må øke på dosene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Jeg svinger også, men uten medisiner så blir jeg skikkelig syk. Tror jeg bare må lære meg å leve med dette og så gjøre det beste ut av det. Er selvfølgelig lei jeg også, ønsker jo å være frisk. Det ønsker jo de fleste, uansett hvordan sykdom de har. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 1 time siden, anbr42 skrev: Jeg har trekk fra eupf, men ikke diagnosen. Jeg oppfyller noen kriterier, men ikke nok. Det blir i hvert fall ikke bedre av å slutte med medisinene. De stabiliserer nok mer enn du tror, og det blir nok enda verre uten dem. Anonymkode: 4baad...1d9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Medisiner kan sammenlignes med å legge på vinterdekk om vinteren. Det skal langt mere til før du havner i grøfta enn med sommerdekk. Men er det for glatt, svingen for brå og farten for høy, kan selv ikke de beste vinterdekk hjelpe deg. Hvis den bipolare episoden som bygger seg opp er for kraftig, kan ikke medisinene holde den tilbake. Men episodene blir sjeldnere, de blir mildere og de varer kortere med medisiner enn uten. Ved å øke dosen blir beskyttelsen bedre, men en kan aldri garantere mot de sterkeste utbrudd. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest franklyscarlet Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Jeg svinger også selv om jeg går på medisiner 😞 Hater BP. Hater livet mitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 20 timer siden, kupton skrev: Medisiner kan sammenlignes med å legge på vinterdekk om vinteren. Det skal langt mere til før du havner i grøfta enn med sommerdekk. Men er det for glatt, svingen for brå og farten for høy, kan selv ikke de beste vinterdekk hjelpe deg. Hvis den bipolare episoden som bygger seg opp er for kraftig, kan ikke medisinene holde den tilbake. Men episodene blir sjeldnere, de blir mildere og de varer kortere med medisiner enn uten. Ved å øke dosen blir beskyttelsen bedre, men en kan aldri garantere mot de sterkeste utbrudd. Det var et godt bilde. Skal prøve å huske på det, og lære det. Skal si til meg selv "husk det med vinterdekkene" hver gang jeg får lyst til å slutte med medisiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Takk for innspill alle sammen. Snakket med behandleren i dag og kom på bedre tanker. Enn så lenge i alle fall fortsetter jeg med medisiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.