Gå til innhold

Hva er dette?

stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Det er som jeg har fått i meg en eller annen gift, men hvem vil forgifte meg? Eller er det medisinen som er gift og gir meg bivirkninger? Svimmel, uvel, veldig rar i hodet, ting er tåkete, føles ut som jeg ikke er i kroppen til tider og føler meg neddopet. Hva er dette? Planen er å øke latuda i kveld men jeg er litt skeptisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er som jeg har fått i meg en eller annen gift, men hvem vil forgifte meg? Eller er det medisinen som er gift og gir meg bivirkninger? Svimmel, uvel, veldig rar i hodet, ting er tåkete, føles ut som jeg ikke er i kroppen til tider og føler meg neddopet. Hva er dette? Planen er å øke latuda i kveld men jeg er litt skeptisk. 

Det er symptomer på sykdommen din. Du blir paranoid. Du blir dårlig og tolker dette ofte som tegn på at du blir forgiftet eller at utenomjordiske vesner kommer å henter deg. Når du får slike tanker ville jeg økt på AP og sett om det hjalp noe. Du kan alltids redusere om du ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Det er så utrolig plagsomt! Kan ikke være barnevakt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Det er symptomer på sykdommen din. Du blir paranoid. Du blir dårlig og tolker dette ofte som tegn på at du blir forgiftet eller at utenomjordiske vesner kommer å henter deg. Når du får slike tanker ville jeg økt på AP og sett om det hjalp noe. Du kan alltids redusere om du ønsker det.

Ok. Sykepleieren trodde heller ikke det var bivirkninger, men det er jo typisk dem. Får øke på ap i kveld da og håpe at det blir bedre, det er så utrolig slitsomt og jeg duger ikke til noe. Må bare ta det med ro hele tiden. Spurte samboeren om han forgiftet meg, da sa han med en ironisk tone "Ja med alt mulig". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Sykepleieren trodde heller ikke det var bivirkninger, men det er jo typisk dem. Får øke på ap i kveld da og håpe at det blir bedre, det er så utrolig slitsomt og jeg duger ikke til noe. Må bare ta det med ro hele tiden. Spurte samboeren om han forgiftet meg, da sa han med en ironisk tone "Ja med alt mulig". 

Han samboeren din har litt humor han der :-) Jeg ville som sagt økt, du kan enkelt redusere om det ikke fungerer. Du må huske at du har en sykdom som setter deg ut og som krever at du tar mer hensyn til deg selv enn "friske" trenger. Jeg håper du kjenner deg bedre snart. 

Endret av XbellaX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, XbellaX skrev:

Han samboeren din har litt humor han der :-) Jeg ville som sagt økt, du kan enkelt redusere om det ikke fungerer. Du må huske at du har en sykdom som setter deg ut og som krever at du tar mer hensyn til deg selv enn "friske" trenger. Jeg håper du kjenner deg bedre snart. 

Takk, håper inderlig det blir bedre snart. Ja har jo trodd han har foriftet meg før, så han tar det vel med humor. Han har jo ikke drept meg enda da :) Bare var på en lekebutikk og en sko butikk i dag, så var jeg å kjøpte noen lomper. Etter det ble jeg som dette og det går jo ikke over heller. Får bare øke og håper medisinen virker fort, klarer ikke ha det som dette jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...