AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Da jeg var ordentlig psykisk syk forrige gang, så snakket jeg med meg selv og kranglet med meg selv inni hodet. Det var også slik att jeg falt ut av samtaler fordi jeg var opptatt med mentale ritualer, samt å krangle inni hodet. Når noen spurte meg om noe, så kunne det ta tid jeg til jeg svarte. Er dette latens? Og hvilken sykdommer er preget av latens? Hva er egentlig latens? Bare forsinkelse i svar? Anonymkode: aaec2...e1f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg var ordentlig psykisk syk forrige gang, så snakket jeg med meg selv og kranglet med meg selv inni hodet. Det var også slik att jeg falt ut av samtaler fordi jeg var opptatt med mentale ritualer, samt å krangle inni hodet. Når noen spurte meg om noe, så kunne det ta tid jeg til jeg svarte. Er dette latens? Og hvilken sykdommer er preget av latens? Hva er egentlig latens? Bare forsinkelse i svar? Anonymkode: aaec2...e1f Ja det er når det tar lang tid før du svarer, når ungene var små var jeg sånn. De sa alltid "Du svarer ikke før fem minutter etterpå". Var nok for mye inni hodet mitt, nå har jeg ikke latenstid. Da tenker jeg at det ikke er så gale nå som da. Jeg har hatt schizofreni diagnose, psykose og nå schizoaffektiv. Men rart jeg ikke har latenstid nå da siden det er et av kriteriene for å ha psykose. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Jeg har ofte hørt jeg har latensttid har bipolar 1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Jeg har og schizofreni men ikke så ofte latenstid lenger ,bare vis jeg er veldig stresset.Selv når jeg hører så mye stemmer at jeg ikke hører hva de rundt meg sier så har jeg ikke latenstid, jeg bare sier " beklager men jeg hører ikke hva du sier" mange ganger i løpet av samtalen. Anonymkode: 14f8a...058 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.