Gå til innhold

Kupton? Noe håp for meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

håper jeg kan skrive dette innlegget uten å bli møtt med noe negativ, er på randen og har kraftig dødsønske.

venter nå på innleggelse.

men aner ikke hva det skal gjøres, vært igjennom det før.

begynte med kraftig angst og dødstanker 3 år tilbake, etter å ha sluttet på Lyrica (som jeg fikk i som smertestillende etter operasjon og for å i stedet for beroligende for å prøve å bli kvitt ciplarex!). 

Aldri blitt meg selv. Vært igjennom all terapi, alle ap, ad 

har mistet alt i livet og min fysiske helse og er helt alene uten familie og venner. Aldri slitt med depresjon eller angst. Kun ved å prøve å seponere ciplarex, som jeg fikk for en sorg, dødsfall. (Skulle nok ikke fått den gang)

pt kun imovane og vallergan.

har beroligende hjelper ikke, dog tåler jeg mye dette har jeg alltid gjort, før psykofarma, hatt problemer med å komme i narkose under operasjon da aldri rørt en pille eller noe dop, kan ta to 5 mg vival men hele kroppen rister likevel.

terapi har bestått av mindfullness, barndom som ikke er et problem, og ta en tur og spis fire ganger for dagen! 

Noe håp for meg?

vet de kommer til å spørre om hva som skal hjelpe meg, håpet noen medsiner kunne hjelpe, men vet ikke hva. Vil bli den jeg var, utadvendt full av livsgnist, kunne reise etc. Jobbet masse

Håper ingen kommer med kommentarer om hva jeg har gjort selv osv. For jeg har stått i stormen i 3 år og kjempet alt jeg kan.

Høres teit ut men jeg vil ha hjernen min igjen:(

så feed up av terapi, hver eneste behandler psykolog skal på død å liv ha det til noe barndomsproblemer som det ikke er og mindfullness spyr jeg av også bare lat som du er frisk. 

Er blitt livredd psykiatrien som skal hjelpe. Sliter med så mye traumer etter innleggelse (der fikk jeg klaustreforbien av å være innestengt) og hvordan jeg er blitt behandlet, ting som er sagt og gjort. 

Anonymkode: e5bdf...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er absolutt håp. Men det krever at du kommer deg til en virkelig spesialist. En er nødt til å finne ut hva dette egentlig er for å kunne hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, kupton skrev:

Ja, det er absolutt håp. Men det krever at du kommer deg til en virkelig spesialist. En er nødt til å finne ut hva dette egentlig er for å kunne hjelpe deg.

Og hvor skal jeg finne denne spesialisten? Bergen

på dps innleggelsen kjenner jeg psykiateren, utlending dårlig i norsk og ikke akkurat spesialist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, kupton skrev:

Var meg som spurte om råd på brintelix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor skal jeg finne denne spesialisten? Bergen

på dps innleggelsen kjenner jeg psykiateren, utlending dårlig i norsk og ikke akkurat spesialist.

Jeg mener at den beste i Bergen er Anders Lund. Men jeg vet ikke om det er mulig å komme til han. Det koster ingenting å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, kupton skrev:

Jeg mener at den beste i Bergen er Anders Lund. Men jeg vet ikke om det er mulig å komme til han. Det koster ingenting å prøve.

Nå kaster jeg meg inn i noen annens tråd, men er på utkikk etter en god psykiater på Østlandet - Halden, Sarpsborg, Fredrikstad, Moss, evt Oslo. Det gjelder mye bekymring. Noen med anbefalinger? 

Anonymkode: e84f6...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
19 timer siden, kupton skrev:

Hvordan komme til denne legen, da han ikke står på oversikt over psyk m avtale

https://helse-vest.no/behandlingsstader/avtalar-med-private/lege-og-psykologspesialistar/hordaland-legar-og-psykologar-med-avtale#psykiatri

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...