AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Noen som har gjort det? Hvordan gjør man det? Jeg fikk beskjed om å bare stikke innom også kunne jeg lese dokumenter i mappen helt tilbake til 2011, før dette måtte jeg inn i papirarkivet. Anonymkode: fddc6...db6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ColaZero Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har gjort det? Hvordan gjør man det? Jeg fikk beskjed om å bare stikke innom også kunne jeg lese dokumenter i mappen helt tilbake til 2011, før dette måtte jeg inn i papirarkivet. Anonymkode: fddc6...db6 Hvordan man gjør det? Du har jo fått beskjed om at du bare kan stikke innom...? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har gjort det? Hvordan gjør man det? Jeg fikk beskjed om å bare stikke innom også kunne jeg lese dokumenter i mappen helt tilbake til 2011, før dette måtte jeg inn i papirarkivet. Anonymkode: fddc6...db6 Du gjør som du har fått beskjed om. Stikker innom på nav. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.