AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Alle hater meg og kaller meg stygge ting hele tiden og sånn har jeg hatt det siden jeg begynte på skole vi har prøvd og bytte skole 3 ganger men det har ikke hjulpet i deheletatt og jeg har blitt lei og vill bare dø dette har fåregått i 8 år nå og det blir bare mer og mer irriterende for hver gang det er veldig nerme til at jeg bare slår ned alle som plager meg men jeg prøver og ikke gjøre det. Jeg har bare 1 venn som jeg liker liker men hun liker ikke meg og for ikke så lenge siden gikk hun for og ha sex med en annen person og jeg bare blir mer deprimert av det og jeg vil bare dø men jeg klarer ikke drepe megselv så jeg bare kutter meg. Anonymkode: 26cc1...868 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle hater meg og kaller meg stygge ting hele tiden og sånn har jeg hatt det siden jeg begynte på skole vi har prøvd og bytte skole 3 ganger men det har ikke hjulpet i deheletatt og jeg har blitt lei og vill bare dø dette har fåregått i 8 år nå og det blir bare mer og mer irriterende for hver gang det er veldig nerme til at jeg bare slår ned alle som plager meg men jeg prøver og ikke gjøre det. Jeg har bare 1 venn som jeg liker liker men hun liker ikke meg og for ikke så lenge siden gikk hun for og ha sex med en annen person og jeg bare blir mer deprimert av det og jeg vil bare dø men jeg klarer ikke drepe megselv så jeg bare kutter meg. Anonymkode: 26cc1...868 Hei, hvor gammel er du? Har du fått hjelp av noen - lege, helsesøster eller noe slikt? Anonymkode: 38923...292 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.