Gå til innhold

Alle hater meg og jeg vil dø.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alle hater meg og kaller meg stygge ting hele tiden og sånn har jeg hatt det siden jeg begynte på skole vi har prøvd og bytte skole 3 ganger men det har ikke hjulpet i deheletatt og jeg har blitt lei og vill bare dø dette har fåregått i 8 år nå og det blir bare mer og mer irriterende for hver gang det er veldig nerme til at jeg bare slår ned alle som plager meg men jeg prøver og ikke gjøre det. Jeg har bare 1 venn som jeg liker liker men hun liker ikke meg og for ikke så lenge siden gikk hun for og ha sex med en annen person og jeg bare blir mer deprimert av det og jeg vil bare dø men jeg klarer ikke drepe megselv så jeg bare kutter meg.

Anonymkode: 26cc1...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle hater meg og kaller meg stygge ting hele tiden og sånn har jeg hatt det siden jeg begynte på skole vi har prøvd og bytte skole 3 ganger men det har ikke hjulpet i deheletatt og jeg har blitt lei og vill bare dø dette har fåregått i 8 år nå og det blir bare mer og mer irriterende for hver gang det er veldig nerme til at jeg bare slår ned alle som plager meg men jeg prøver og ikke gjøre det. Jeg har bare 1 venn som jeg liker liker men hun liker ikke meg og for ikke så lenge siden gikk hun for og ha sex med en annen person og jeg bare blir mer deprimert av det og jeg vil bare dø men jeg klarer ikke drepe megselv så jeg bare kutter meg.

Anonymkode: 26cc1...868

Hei, hvor gammel er du? Har du fått hjelp av noen - lege, helsesøster eller noe slikt?

Anonymkode: 38923...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...