Gå til innhold

virgin


Gjest old virgin boy

Anbefalte innlegg

Gjest old virgin boy

Si meg jenter, hvordan hadde dere reagert hvis dere hadde kommet i seng med en mann på nærmere de tredve, der han var jomfru og dermed totalt uerfaren?

Noen råd om hvordan en kan bryte en slik "hemmelighet"?

Før,under eller etter første gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Har prøvd

Det kommer vel helt an på jenta og hvor godt man kjenner henne?

Jeg har selv vært sammen med en 30-åring med veldig lite erfaring (jeg tror jeg var hans nr 2), og han fortalte meg det rett etterpå. Først synes jeg det var litt rart (ble overrasket!), men jeg kjente ham ganske godt og kunne godt forstå hvorfor... han var av den forsiktige, litt stille typen, så da gjorde det ikke noe.

Et tips er å lære seg masse om forspill og "romantiske" teknikker, lese alt man kan om kvinnekroppen så man ihvertfall har teorien i orden. Bruke lang tid på forspillet, tror mange jenter vil bli imponert over det. Og da kommer resten av seg selv... Funket for ham jeg var sammen med, ihvertfall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er godt kjent med jenta og sparer deg til den rette ville jeg sagt det først.Hadde det vært meg ville jeg vært sjeleglad, det er nemlig vanskelig(for meg iallefall) å forholde seg til at kjæresten på 30 har ligget med 7 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er godt kjent med jenta og sparer deg til den rette ville jeg sagt det først.Hadde det vært meg ville jeg vært sjeleglad, det er nemlig vanskelig(for meg iallefall) å forholde seg til at kjæresten på 30 har ligget med 7 stk.

Synes du 7 er mye? I en alder av 30? Jaja, du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv ville helst fått vite om det før samleiet, så er man liksom klar over det.

Selv ville jeg satt stor pris på å få en jomfru-mann. Slikt er mye bedre enn disse tredveåringene som har hatt set med en tjue stk. Syns slikt er mer vanskelig enn en mann som aldri har hatt sex. Ville virkelig følt meg priviligert, jeg! :)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du 7 er mye? I en alder av 30? Jaja, du...

Jeg vet og forstår at de fleste kanskje har hatt fler.Men jeg selv har hatt to-og greier faktisk å leve med at sambo`n har hatt 7stk. før meg!Men ville følt meg priveligert som "fransisca" sier, hvis jeg hadde blitt hans første(eller andre).Tenker bare på antallet noen ganger og da spør jeg meg selv om jeg bare er "en i rekken".Men det tror jeg ikke jeg er, da jeg er den han har hatt det lengste forholdet til og ønsker å leve livet med.Det er bare en tanke jeg har(som er vanskelig noen ganger enten jeg vil eller ikke)!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet og forstår at de fleste kanskje har hatt fler.Men jeg selv har hatt to-og greier faktisk å leve med at sambo`n har hatt 7stk. før meg!Men ville følt meg priveligert som "fransisca" sier, hvis jeg hadde blitt hans første(eller andre).Tenker bare på antallet noen ganger og da spør jeg meg selv om jeg bare er "en i rekken".Men det tror jeg ikke jeg er, da jeg er den han har hatt det lengste forholdet til og ønsker å leve livet med.Det er bare en tanke jeg har(som er vanskelig noen ganger enten jeg vil eller ikke)!:))

Hvor mange er vanlig å hatt når man er 30 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For to år siden møtte jeg en mann på tredve som jeg ble veldig glad i, og det tok ikke så lang tid før jeg skjønte at han var rimelig uerfaren på visse områder. Men selv om jeg skjønte det ville han ikke si noe før han var klar til å si det selv. Vi tok det rolig i starten, og prøvde ikke på samleie før han hadde utforsket det meste av kvinnekroppen min, og det gikk veldig bra. Vi er forresten gift....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Hvor mange er vanlig å hatt når man er 30 da?

Det er umulig å svare på fordi forskjellene er enorme. Noen, men etter hvert ganske få, har bare en partner, og det er den personen man er gift med.

Andre kan i hvert fall skryte av tresifrede tall om at de har ligget med kvinner. Det er helst menn som gjerne vil demonstrere at de er virile, attraktive og livslystne.

Makt, potens og tilgang på kvinner er historisk sett en treenighet som går igjen i mange sivilisasjoner rundt i verden. Woody Allen sa at en ting er "the power of sex appeal", noe annet er "the sex appeal of power". Bare tenk på historien om president Clinton. Hvor mange kvinner ville ikke mer en gjerne dele seng med verdens mektigste mann?

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

professor, psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg vet og forstår at de fleste kanskje har hatt fler.Men jeg selv har hatt to-og greier faktisk å leve med at sambo`n har hatt 7stk. før meg!Men ville følt meg priveligert som "fransisca" sier, hvis jeg hadde blitt hans første(eller andre).Tenker bare på antallet noen ganger og da spør jeg meg selv om jeg bare er "en i rekken".Men det tror jeg ikke jeg er, da jeg er den han har hatt det lengste forholdet til og ønsker å leve livet med.Det er bare en tanke jeg har(som er vanskelig noen ganger enten jeg vil eller ikke)!:))

Du føler sjalusi ved tanken på alle de kvinnene han har hatt tidligere. Det kan henge sammen med mange tanker hos deg. For eks. lurer du kanskje på om du er en like god elskerinne som noen av de han tidligere har hatt. Kankje er du redd for ikke å kunne stille opp, at han derfor kan komme til å gå lei av deg osv.

Du sier at du gjerne ville vært hans første, og kanskje eneste også. Du vil være noe eksklusivt for han, noe spesielt som han ikke har hatt med andre. Det er en bit av sjalusien, ikke å føle seg utfordret eller truet av andre men være noe enestående.

Dertil kommer din utrygghet for at du kanskje bare er en av mange "numre" i hans liv, og at det betyr at du ikke er så viktig for ham når alt kommer til alt.

Jeg tror særlig kvinner, men også menn i noen grad, er orientert i retning av monogame forhold. Hos menn er nok dette vanskeligere av mange grunner.

Fra naturens side er det en tendens til større grad av promiskuitet hos menn enn kvinner. Menn er ute etter kvantitet, kvinner etter kvalitet. Menn vil spre sine sædceller i øst og vest, mens kvinner av hensyn til omsorgen for avkommet, er mer orientert i retning av kvalitet, at mannen skal være pålitelig, til å stole på, dele ansvaret og bidra til å gi avkommet en best mulig utgangsposisjon. Hennes engasjement for avkommet er gjennomgående sterkere enn mannens.Hun investerer mye mer i forplantningen enn han gjør.

At hunnene ser etter kvalitet, mens hannene er giret på kvanitet ser vi går igjen i mange dyrearter. Nå er kvalitet mange ting i dyreriket. Det går på styrke, størrelse etc. Hos mennesket går det på egenskaper som sosial evne, intelligens, mulighet for sikker økonomi etc.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

professor, psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...