Gå til innhold

Når er det normalt å begynne å antyde om sex ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mina1
2 timer siden, Kayia skrev:

Ja greit å verne om privatlivet litt!

Jeg tror imidlertid ikke alle menn er sånn, og jeg tror man kan øve seg på å ikke bli så gira at man selv gir inviterende signal til slike tilbud. Jeg får også mange tilbud om kaffe, vin, kino , konsert etc, men er såpass isdronning i responsen at jeg har tilgode å oppleve at det hintes direkte til sex. Flere har den siste tiden sagt rett ut at de kunne te ny seg å bli kjæreste med meg - uten at det engang har vært flørt eller kyss eller noe først, men også de har fått et avvisende smil i retur ;) Har det ikke travelt, og bare hyggelig at noen gir uttrykk for at jeg er like de mens jeg venter på evt ny prins ;):D 

Du får ikke samme tilbud om sex på tidlig stadium... Men har dette noe med at du kjenner de fra før og ikke gjennom nettet ? :)

Uansett .. Jeg er en følsom dame og jeg er ikke en som kler meg utfordrende eller viser signaler om sex. Men jeg har vært litt vel gira noen ganger på komplimentene pga usikkerheten min. Og det er der jeg har å ta meg sammen denne gang. Jeg må være meg selv. Og jo jeg elsker sex men jeg er ikke interessert i å sitte igjen tom i leiligheten når han løper ut døren og hjem til seg etter sexen. Jeg må legge opp løpet på en ny måte. Jeg vil ikke oppleve at han bare har sex og løper ut rett etterpå. Han må tåle å overnatte. Viktig å finne ut hva som er rett. :) og tenke over hva som kan ha gått galt tidligere. Selv om det gjerne er to personer og ikke bare en som feilet. 

Jeg er veldig å trekke meg litt unna og ikke være for på. Jeg har gjerne litt mer på når jeg hadde blitt mer kjent med menn tidligere  men jeg er mye flinkere å verne om meg selv og følelsene mine nå. 

Jeg er nok ganske følsom desverre. Som en tenåring som står det full i hormoner og vet ikke hvilke vei hun skal ta og svever i rus og kjærlighet til usikkerhet om en annen. Og jeg blir helt i villrede lett og usikkerheten og villrede kan jo ødelegge for meg og. Jeg er redd kjærligheten og tror for dårlig om meg selv. Men jeg forsøker å tro bedre om meg selv og det å tro bedre på seg selv hjelper en til å klare å mestre relasjoner på en bra og fin måte istedet for å stupe hardt i "veggen" følelsesmessig ;). Viktig å akseptere sine følelser og. Jeg har ofte fornektet meg selv til det og hatet mine følelser men per i dag kan jeg si : jeg elsker høyt, er en trofast sjel men jeg må være forsiktig med hjerte mitt ;)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mina1

Sier som wilhelmsen sier på you tube :  man kan ikke få kontroll på alt. Men man kan forsøke å gjøre sitt beste i mål og mening.  

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...