Gå til innhold

Manglende sexuell erfaring men forelsket


Guerrito

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å lufte en problemstilling- hadde vært interessant med synspunkter og kanskje noen kjenner seg igjen?

Jeg har oppgjennom tidene hatt sexuelle relasjoner- flere- men inneholdet i flere av dem har mulig ikke vært det store. Det jeg mener å si er at jeg har vært til køys eller rota en del med mange men det har ikke vært sånn sinnsykt mye erfaring det har gitt meg utenom å se andre uten klær- for å si det litt sånn.

Jeg har heller aldri nytt selve sezen sånn veeeeldig- jeg blir ikke tent rett og slett utenom alene.

Nå har jeg møtt en jeg er stupforelsket i- jeg blir ikke så tent med han heller men det begynner å hjelpe! Her om dagen fikk han meg til og med til å komme noe som aldri har skjedd før. En annen ting er at vi er veldig åpne om hva vi liker og det har vi vært fra første stund. Jeg vil si han har lært meg forskjellen mellom å være i seng med noen man elsker og det å bare ha sex. Så det er første gang jeg er i seng med en jeg er forelsket i og som jeg føler jeg elsker med ikke bare har sex med.

Han har hele tiden sagt han er veldig opptatt av sex og oftest har mer lyst på det enn de kvinnene han har vært med-vel det var før han møtte meg. For hvor enn rart det høres ut all den tid jeg sier jeg ikke blir tent med andre så liker jeg å være i seng med menn- liker å ha en fin mann i senga liksom- og jeg har jo også ønsket å utforske hva jeg liker og hva som potensielt kunne tenne meg. Jeg har ofte-fantasert om opplevelsene mine når jeg har vært alene så sån sett har alle mine "forhold" tilført noe til mine private kosestunder.

Nå er det sånn at jeg er kåt nesten hele tiden, på jobb er det nesten utholdelig, hjemme også, jeg kan kose med meg selc opptil 7-10 ganger om dagen og komme hver gang. Jeg har vært sånn før også ¨når jeg har vært singel- men nå er jeg sammen med en jeg elsker og vil jo bare ha han der hele tiden sexuelt. han stiller opp når han kan, og om vi ikke kan gjennomføre alt så masturberer jeg med han til stede- det er fint for begge. Men vi bor ikke sammen og sees ikke hver eneste dag- og jeg holder på å fly på veggen innimellom.

Sexlivet vår er helt fantastisk aldri vært bedre , vi har eksperimentert med ting jeg aldri før har gjort og jeg elsker det! Jeg vil ikke gjøre noe for å risikere kjærlighetsforholdet heller for det er også helt fantastisk. Jeg ser for meg å være med han resten av livet.

Nå i dag kjente jeg første gang på lysten til ha sex med andre!  Jeg tror det er fordi jeg har oppdaget noe nytt ved sexlivet mitt og at jeg blir nyskjerrig på hvordan det nå ville vært med andre! Han har nemlig ganske mye erfaring og har opplevd det meste med andre- selv om han sier det aldri har vært som med meg og at han aldri har fælt seg så kompatibel sexuelt med én kvinne før ( han hadde mange forskjellige han gjorde forskjellige ting med eller ikke alt med alle for å si det sånn). JEG mangler erfaring og det irriterer meg at jeg har dette fysiske behovet og nyskjerrigheten til å utforske andre menn når jeg er i et SÅ flott forhold!

Jeg tror det handler om tre ting:

1.  Jeg har oppdaget nye ting i senga som jeg ikke har gjort med noen andre før ( veldig mange nye ting)

2. Jeg har et aldri så lite problem med at han han har hatt så mange sexuelle relasjoner som har vært så bra! Noe som er helt idiotisk å ha et problem med- for da har jo han mye å tilføre i senga med oss nå...

3. Det er flaut å innrømme- men jeg føler litt på at han har hatt så mange han har nytt lenge over flere år- mens jeg egentlig aldri har nytt 100 % de sexuelle relasjonene på den samme måten. Han sier han var glad i alle han hadde et elskerforhold til selv om han ikke ble forelsket i dem- og mulig derfor han har nytt det på en annen måte enn meg som bare har vært til stede fysisk liksom i mine forhold. Jeg føler ikke at vi er likestilte på en måte-er dette idiotisk? Ja sikkert men det er slik jeg føler det.

At jeg i tillegg ikke ønsker å møte noen av de han har hatt et elskerforhold til er an annen side ved saken- dette henger sammen med at det er elskerinner han hadde over tid og som han ble glad i ( men ikke ønsket noe seriøst med) for meg har mine tidligere partenre bare vært " ren sex" ingen  følelser- har jo  likt dem- men var ikke glad i dem på den måten han har væt i sine. Og han bor på et lite sted så sjansjen for å møte noen av dem 100 %- ja han jobber til og med noen ganger sammen med dem..... dette er en av grunnene til at jeg ikke ønsker å bo der med han ( selv om jeg ikke innrømmer det ovenfor han)- men vi planlegger uansett å flytte sammen til et nytt sted-noen han er villig til-så derfor tar jeg det ikke opp.

Har noen opplevd noen lignende og hvordan taklet/takler dere dette? Hvorda skal jeg bli  kvitt disse ønskene om andre menn? Hva er galt med meg? Jeg vil som sagt ikke finne på å gjøre noe for å miste han- jeg er utrolig glad i han og vil overhodet ikke såre han så jeg kommer ikke til å gjøre noe som helst- men det er vanskelig å akspetere hans tidligere elskerinneforhold og at han har den erfaringen han har- altså at jeg føler vi ikke er likestilte på en måte... er dette helt idiotisk tro?

Endret av Guerrito
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.5.2018 den 10.35, Guerrito skrev:

Har noen opplevd noen lignende og hvordan taklet/takler dere dette? Hvorda skal jeg bli  kvitt disse ønskene om andre menn? Hva er galt med meg? Jeg vil som sagt ikke finne på å gjøre noe for å miste han- jeg er utrolig glad i han og vil overhodet ikke såre han så jeg kommer ikke til å gjøre noe som helst- men det er vanskelig å akspetere hans tidligere elskerinneforhold og at han har den erfaringen han har- altså at jeg føler vi ikke er likestilte på en måte... er dette helt idiotisk tro?

Slutt med denne grublingen - nyt nuet! Jeg tror du overgrubler og vanskeliggjør dette noe enormt. Selv traff jeg min kjære da vi var i slutten av 30-årene og begge hadde jo noen erfaringer og forhold bak seg, men jeg har aldri tenkt slik du gjør nå faktisk.

Kan du ikke snu tankene til å bli - "han har gjort det før, men han har aldri gjort det med meg, så det er en ny erfaring for ham også"? For en ting som ikke gir en noe spesielt med en person kan være himmelen med en annen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1

Er det ikke du som skrev om at mannen hadde kontakt med sin eks?  Viktig å stoppe med grubling. Men lettere sagt enn gjort. Du må jo akseptere at du har en tendens til å gruble men si til deg selv: nå er det nok. Men vær glad i deg selv først og fremst. For da har du det mye enklere. Jeg vet alt om hvordan det er å sveve på høyeste sky til å ramle i bakken. Husk alltid : Du er bra nok som du er, trådstarter :) .

Viktig å sette krav, grenser og stå for egenverdi. Du skal ha det bra trådstarter. Husk det.

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...