AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 Skrevet 8. mai 2018 Hvordan kan jeg få slettet mine tidligere og inaktive tråder? Ønsker å være så anonym som mulig, og syns det er greit å fjerne/slette det jeg har spurt om når jeg har fått svar på det jeg lurer på. Anonymkode: da233...e65 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mai 2018 Skrevet 8. mai 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan jeg få slettet mine tidligere og inaktive tråder? Ønsker å være så anonym som mulig, og syns det er greit å fjerne/slette det jeg har spurt om når jeg har fått svar på det jeg lurer på. Anonymkode: da233...e65 Da må du kontakte webmaster, men det er slett ikke sikkert du får gehør for dine ønsker om sletting. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 Skrevet 8. mai 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan jeg få slettet mine tidligere og inaktive tråder? Ønsker å være så anonym som mulig, og syns det er greit å fjerne/slette det jeg har spurt om når jeg har fått svar på det jeg lurer på. Anonymkode: da233...e65 Hadde alle ønsket det så hadde det jo ikke vært noe forum her igjen :-) Anonymkode: 10e8d...00f 0 Siter
Gjest Forumassistent Skrevet 8. mai 2018 Skrevet 8. mai 2018 Hei Send meg en PM med link til trådene, så skal jeg se på det! Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig 0 Siter
Gjest Forumassistent Skrevet 13. juni 2018 Skrevet 13. juni 2018 Send en pm til meg eller Ann Christin, så sletter vi for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.