Gå til innhold

Hva skjer med meg, de siste 2 årene har jeg midten evnen til å prate i perioder. Jeg har blitt helt stille...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Normalt er jeg veldig utadvendt og pratsom. Men har altså utviklet seg tilbudet motsatte. Dette kommer og går, og kan vare 1-2 uker om gangen. 

Det kjennes ut som om alt bare blir stille inni meg. Litt apatisk. Tenker at om jeg treffer på noen, vil det kanskje ikke komme noen ord eller tanker. Det kommer det heldigvis(litt) , men jeg har denne følelsen sterkt akkurat nå, og jeg kan ikke forså hva som skjer med meg. Lever på en måte inni meg selv/min egen verden. 

Noen råd å få? Tusen takk

Anonymkode: d1170...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normalt er jeg veldig utadvendt og pratsom. Men har altså utviklet seg tilbudet motsatte. Dette kommer og går, og kan vare 1-2 uker om gangen. 

Det kjennes ut som om alt bare blir stille inni meg. Litt apatisk. Tenker at om jeg treffer på noen, vil det kanskje ikke komme noen ord eller tanker. Det kommer det heldigvis(litt) , men jeg har denne følelsen sterkt akkurat nå, og jeg kan ikke forså hva som skjer med meg. Lever på en måte inni meg selv/min egen verden. 

Jeg har det noenlunde likt hver dag hver morgen på jobb. Det er så pinlig, et «mareritt» . 20 lange minutter. Håper noen har råd til deg. 

Anonymkode: 3224f...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎05‎.‎2018 den 0.07, AnonymBruker skrev:

Deprimert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Kanskje du ikke har hatt det så bra i livet å bør prate med noen om det. Alle har ikke hatt det likt i livet. Hvorfor ikke ta en tur til legen for å sjekke ut nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Du er kanskje redd legen skal føle seg støtt eller utilpass om du sier noen ord " utenfor skjema" om hvordan du virkelig opplever din situasjon eller samboer el. l. At du er utsatt for mobbing og trakassering i nærmiljøet kanskje og politiet selv er deltagere? Kanskje du er redd for at legen skal få deg umyndiggjort el. l.? Håper du har en lege som er verdig din  tillit. Håper du finner noen som du har tiltro til som kanskje kan hjelpe deg.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Et sted må man bare begynne å undersøke hvorfor man ikke føler seg helt bra Slik tenker jeg. Stedet de fleste begynner tror jeg er hos fastlegen. Føler man seg svimmel kan noe trykke på en nerve og man kommer kanskje til spesialist evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...