AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 I oppveksten var jeg ekstremt innadvent. Jeg bruker nå medisiner for BP. Jeg kan likevel ha mye svingninger. Har blitt mer utadvent etter at jeg begynte med medisiner. Det jeg reagerer på, er at når jeg er skikkelig utadvent sammen med andre, så faller jeg rett sammen straks jeg blir alene. Kan sammenlignes litt med en ballong sprengfullt med luft som stiger opp. Så sprekker ballongen og faller ned. Det er slik jeg føler det. Anonymkode: ced4e...cbc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: I oppveksten var jeg ekstremt innadvent. Jeg bruker nå medisiner for BP. Jeg kan likevel ha mye svingninger. Har blitt mer utadvent etter at jeg begynte med medisiner. Det jeg reagerer på, er at når jeg er skikkelig utadvent sammen med andre, så faller jeg rett sammen straks jeg blir alene. Kan sammenlignes litt med en ballong sprengfullt med luft som stiger opp. Så sprekker ballongen og faller ned. Det er slik jeg føler det. Anonymkode: ced4e...cbc Selv om ingen kan si noe om hvorfor det er slik, lurer jeg likevel på om det er vanlig å ha det slik. Om noen kjenner seg igjen. Anonymkode: ced4e...cbc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.