Gå til innhold

Tviler på min diagnose.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Fremme nå og på venterommet ute. Går meg alltid vill når jeg kommer til denne byen.Følte meg helt på ville veier og vidotta idag morges men formen er nesten bunnen så er forsiktig og da er det ikke rart man føler seg ekstra tungnem. Ikke det overhørte noen samtaler på toget og tenkte for meg selv at noe forandrer seg aldri. Innkjøringen med toget til denne byen tror jeg også stort sett jeg vil si har holdt seg i de seneste seksti år. På det positive. Husker var med min mor for å besøke en søster ofte og fikk alltid en bok av minmor for utholdt tålmodighet og stundens høytidelighet. Fikk et Glimt av også på toget en person som tatt ut av tv-serien Foyle som mine foreldre alltid elsket å se. Så det ble lang vei hit. Ser hvordan folk vasker balkonger , maler og gjør det vårfint..  Men har sluttet å sammenlikne meg med en masse dyptpløyende mennesker jeg ikke kjenner og aldri kommer til å kjenne. Gruer som besatt men har bestemt meg til ikke å tenke på det.Vet hvor heldig jeg er som har mulighet til å oppsøke spesialist sånn uten videre. Passerte et eldre ektepar hvor konen sa fortvilet. "Ville han ikke undersøke deg" Aner ikke hva som hadde passert men enkelte mennesker er jo veldig vanskelige det trenger man ikke være psykolog for å skjønne. Men har planlagt veien hjem litt senere i dag. Så det går bra.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
3 minutter siden, Maggie55 skrev:

Fremme nå og på venterommet ute. Går meg alltid vill når jeg kommer til denne byen.Følte meg helt på ville veier og vidotta idag morges men formen er nesten bunnen så er forsiktig og da er det ikke rart man føler seg ekstra tungnem. Ikke det overhørte noen samtaler på toget og tenkte for meg selv at noe forandrer seg aldri. Innkjøringen med toget til denne byen tror jeg også stort sett jeg vil si har holdt seg i de seneste seksti år. På det positive. Husker var med min mor for å besøke en søster ofte og fikk alltid en bok av minmor for utholdt tålmodighet og stundens høytidelighet. Fikk et Glimt av også på toget en person som tatt ut av tv-serien Foyle som mine foreldre alltid elsket å se. Så det ble lang vei hit. Ser hvordan folk vasker balkonger , maler og gjør det vårfint..  Men har sluttet å sammenlikne meg med en masse dyptpløyende mennesker jeg ikke kjenner og aldri kommer til å kjenne. Gruer som besatt men har bestemt meg til ikke å tenke på det.Vet hvor heldig jeg er som har mulighet til å oppsøke spesialist sånn uten videre. Passerte et eldre ektepar hvor konen sa fortvilet. "Ville han ikke undersøke deg" Aner ikke hva som hadde passert men enkelte mennesker er jo veldig vanskelige det trenger man ikke være psykolog for å skjønne. Men har planlagt veien hjem litt senere i dag. Så det går bra.😊

Godt det går bra da :) Føler du deg bedre i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
39 minutter siden, Maggie55 skrev:

Men Oslo gjør noe med en for å si det slik.😊

Ja der er det mye kaos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg var heldig. Man gjorde ingen funn men jeg burde gå tilbake til fastlegen om ikke bedre etter siste kuren. Bare en litt stor tett kjertel sannsynlig. Tar tida til hjelp og prøver å være flinkere til å rense. Alt tar tid og det gjør ofte infeksjoner tror jeg.  Skal også prøve å bare drikke vann en stund for om mulig å tape noe vekt. Synd jeg ofte er så sulten. Prøver å tenke minst mulig og si minst mulig. Tåler ikke tanken på mere sygdom nå bare. Man tør jo ikke si mye i dag heller.Det er så mye helt forferdelig bare.  Tror  så mange føler seg helt på randen i dag. Man føler seg ganske utslått i den plutselige varmebølgen også synes jeg. Pratet litt med en dame med en søt liten hund som het "Marve "mens vi ventet.  Barna hennes hadde gitt hunden det navnet. Skjønn liten hund. Litt lik den hunden i TV serien " Matador". Håper det gikk bra med dem også.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Nå skal jeg ta mot til meg å ringe psykiater i dag for om mulig å komme nærmere en diagnose eventuelt. Nå det fysiske er ivaretatt for en stund kanskje. Når jeg har klart å ta ned vekta er det ett av to jeg vil skjekke mer. Bedre føre var enn etter snar liksom. Det er ikke mye som er sikkert i denne verden i dag men nå er tingene tunge så noen timers samtale kan kanskje hjelpe i bedre spor håper jeg. Vil ringe å høre men kanskje trenger bare bedre Hørselsvernet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
11 timer siden, Maggie55 skrev:

Jeg var heldig. Man gjorde ingen funn men jeg burde gå tilbake til fastlegen om ikke bedre etter siste kuren. Bare en litt stor tett kjertel sannsynlig. Tar tida til hjelp og prøver å være flinkere til å rense. Alt tar tid og det gjør ofte infeksjoner tror jeg.  Skal også prøve å bare drikke vann en stund for om mulig å tape noe vekt. Synd jeg ofte er så sulten. Prøver å tenke minst mulig og si minst mulig. Tåler ikke tanken på mere sygdom nå bare. Man tør jo ikke si mye i dag heller.Det er så mye helt forferdelig bare.  Tror  så mange føler seg helt på randen i dag. Man føler seg ganske utslått i den plutselige varmebølgen også synes jeg. Pratet litt med en dame med en søt liten hund som het "Marve "mens vi ventet.  Barna hennes hadde gitt hunden det navnet. Skjønn liten hund. Litt lik den hunden i TV serien " Matador". Håper det gikk bra med dem også.😊

Kult navn på hunden da, tenkte på Marve Fleksnes :) Han er artig! Infeksjoner tar tid ja, masse god bedring videre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Tror den var oppkalt etter skuespilleren Rolf Wesenlunds Marve Fleksnes ja. Veldig fint å videreføre stor kunst og verdier slik synes jeg.

I dagliglivet kan det være lett å glemme hvor uendelig mye det ofte ligger bak tingene.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...