evt Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 hei! Jeg har veldig tørr, flassete og sensibel hud, og har derfor hatt en del plager med dette. Jeg har bl.a hatt pyttoriasis resea, lichen, elveblest o.a. Nå har jeg fått en flekk i ansiktet, ved kinnbeinet. Den er ca like stor som to fingertupper, sirkelformet. Inne i er det vanlig hudfarge, muligens noe tørrere enn ellers. Ringen rundt er rødaktig. Det er ikke plagsomt. Noen ganger kan det klø og ved å klø på det begynner det å svi i etterkant. Forøvrig har jeg mye tørr hud og flass i ansiktet for tiden, særlig i panna og kinnene. jeg skal til legen snart, og vil da få sjekket dette, men i mellomtiden er jeg veldig bekymret og nervøs. Særlig er jeg bekymret for at dette kan være hudkreft. Håper du kan gi meg svar på dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44236-er-dette-hudkreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.