Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg har veldig tørr, flassete og sensibel hud, og har derfor hatt en del plager med dette. Jeg har bl.a hatt pyttoriasis resea, lichen, elveblest o.a.

Nå har jeg fått en flekk i ansiktet, ved kinnbeinet. Den er ca like stor som to fingertupper, sirkelformet. Inne i er det vanlig hudfarge, muligens noe tørrere enn ellers. Ringen rundt er rødaktig. Det er ikke plagsomt. Noen ganger kan det klø og ved å klø på det begynner det å svi i etterkant. Forøvrig har jeg mye tørr hud og flass i ansiktet for tiden, særlig i panna og kinnene. jeg skal til legen snart, og vil da få sjekket dette, men i mellomtiden er jeg veldig bekymret og nervøs. Særlig er jeg bekymret for at dette kan være hudkreft. Håper du kan gi meg svar på dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44236-er-dette-hudkreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...