Gå til innhold

Tar det helt pent


Gondor

Anbefalte innlegg

Etter at "forholdet" til en mann jeg har kjent i 20 år tok slutt tok det ikke mange dagene før jeg følte meg fri igjen. Kanskje det rett og slett bare var deilig å få ham ut av livet mitt? Jeg har meldt meg inn på en dating side jeg har vært medlem på før og har chattet litt med noen fyrer. Den ene snakket jeg til og med på telefon med noen ganger men så sluttet han plutselig å ta kontakt. Jeg brukte en dag på å føle meg som en liten dritt, lite attraktiv, lite spennende osv, men så tenkte jeg gud skje lov at jeg ble kvitt ham. Han var bare ute etter sex allikvel og det er ikke jeg. Altså, jeg vil gjerne ha sex men ikke bare det!

Nå tar jeg det ikke så seriøst lenger. Jeg er innom siden innimellom men baserer ikke hele min væren på å få kontakt med noen der inne. Kanskje det klaffer, kanskje ikke. Kanskje jeg treffer noen i RL en eller annen gang, men hvem vet.

Har bestemt meg for å nyte våren og sommeren med eller uten mann. Jeg har venninner jeg koser meg sammen med og det er ikke mye som kan måle seg med det! Og denne sommeren skjer det noe nytt og spennende. Jeg kommer til å være alene hjemme i hele to uker for første gang på 25 år! Gleder meg jeg. En venninne av meg som også skal være hjemme i sommer, har lagt planer. Vi skal dra til stranden når været tillater, ta noen hyggekvelder hos meg og gå ut på byen i hvert fall en gang. Ellers gleder jeg meg til å være helt alene hjemme og pusle med mitt.

Føler at jeg har et godt liv. Med eller uten mannfolk. (Men vil jo gjerne ha et mannfolk etterhvert da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...