Gå til innhold

En mann som vil ha sex på andre date... er han useriøs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Møter du en person som virker til å ville ha sex på 2 date, virker det useriøst? Altså dersom du ikke kjenner han fra før. 

 

Anonymkode: 8df10...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møter du en person som virker til å ville ha sex på 2 date, virker det useriøst? Altså dersom du ikke kjenner han fra før. 

Anonymkode: 8df10...643

Var han ikke så sjarmerende allikevel? Jeg har hatt sex på 2 andredater, men det var av like fri vilje av oss begge to. Den ene ble det ikke noe mer med, den andre er jeg fremdeles i lag med, 13 år etter.

Men om det hadde vært svært åpenbart at han var ute etter sex alt på andre date og jeg hadde syntes det var for tidlig og gitt klart uttrykk for det og han ikke tok hensyn til det, men fortsatte å hinte til sex - da hadde alarmklokkene ringt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Lillemus skrev:

Var han ikke så sjarmerende allikevel? Jeg har hatt sex på 2 andredater, men det var av like fri vilje av oss begge to. Den ene ble det ikke noe mer med, den andre er jeg fremdeles i lag med, 13 år etter.

Men om det hadde vært svært åpenbart at han var ute etter sex alt på andre date og jeg hadde syntes det var for tidlig og gitt klart uttrykk for det og han ikke tok hensyn til det, men fortsatte å hinte til sex - da hadde alarmklokkene ringt.

Denne mannen er sjarmerende. Jeg har ingenting imot å ha sex, men redselen for at det kun er sex som er ønsket hans og så stikker han sitter. Men det kan jo bli noe mer selv om man har sex på andre date. Jeg håper på at jeg finner noe som kan vare denne gangen :) .

Anonymkode: 8df10...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne mannen er sjarmerende. Jeg har ingenting imot å ha sex, men redselen for at det kun er sex som er ønsket hans og så stikker han sitter. Men det kan jo bli noe mer selv om man har sex på andre date. Jeg håper på at jeg finner noe som kan vare denne gangen :) .

Anonymkode: 8df10...643

Du burde snakke med han først. Si at du leter etter en kjæreste, ikke en  one night stand. Det kan hende han spiller med og later som at han også vil det samme bare for å få sex. Venter du får du funnet ut om det er deg eller ditt underliv han er mest interessert i. Jeg har gått i den fella nemlig. Angret etterpå, men det var ikke min skyld. Jeg ble lurt. 

Anonymkode: f6525...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg hadde vel sex på andre date og vi er sammen i dag også,nesten 27 år senere. Men jeg må si det var mye fyllerør på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud.

Anonymkode: ef58b...fec

Hva mener du?

Anonymkode: f6525...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møter du en person som virker til å ville ha sex på 2 date, virker det useriøst? Altså dersom du ikke kjenner han fra før. 

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne mannen er sjarmerende. Jeg har ingenting imot å ha sex, men redselen for at det kun er sex som er ønsket hans og så stikker han sitter. (...) 

Jeg håper på at jeg finner noe som kan vare denne gangen :) .

Jeg ville ikke hatt sex på andre date med en ukjent fra nett om jeg var ute etter forhold, men det er meg. 

Samtidig har det null betydning for deg hva jeg eller andre ville gjort. Du må gjøre det som føles rett og trygt for DEG.

Sånn som du har beskrevet ønskene dine (å bli elsket i et forhold av en seriøs mann) ville jeg ikke ligget med han, men ikke dumpet han selv om han ønsker sex heller. Møt han på nytt, bli bedre kjent og snakk med han, og som andre sier - virker han mindre interessert om du sier at du vil vente har du svaret ditt. Han blir selv om du vil vente dersom han er interessert i deg som person.

Og du- gjør noe annet resten av helgen enn å sitte og gruble og føle og tenke på denne mannen. Lev livet ditt framfor å bruke opp dagene på å drømme og gruble.  

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg hadde vel sex på andre date og vi er sammen i dag også,nesten 27 år senere. Men jeg må si det var mye fyllerør på den tiden.

Jeg føler meg forelsket, og da er det så lett for å bare slå til .. om han vil ha sex. Jeg elsker sex selv uansett.... ;) 

Anonymkode: 8df10...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Kayia skrev:

 

Jeg ville ikke hatt sex på andre date med en ukjent fra nett om jeg var ute etter forhold, men det er meg. 

Samtidig har det null betydning for deg hva jeg eller andre ville gjort. Du må gjøre det som føles rett og trygt for DEG.

Sånn som du har beskrevet ønskene dine (å bli elsket i et forhold av en seriøs mann) ville jeg ikke ligget med han, men ikke dumpet han selv om han ønsker sex heller. Møt han på nytt, bli bedre kjent og snakk med han, og som andre sier - virker han mindre interessert om du sier at du vil vente har du svaret ditt. Han blir selv om du vil vente dersom han er interessert i deg som person.

Og du- gjør noe annet resten av helgen enn å sitte og gruble og føle og tenke på denne mannen. Lev livet ditt framfor å bruke opp dagene på å drømme og gruble.  

Takk :) jeg har en tendens til å sitte å drømme og gruble. Sant det..... 

Anonymkode: 8df10...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg forelsket, og da er det så lett for å bare slå til .. om han vil ha sex. Jeg elsker sex selv uansett.... ;) 

Anonymkode: 8df10...643

Har du lyst har du lov. Jeg dømmer deg ikke om du slår til. Hvis du egentlig vil vente litt, så får han også vente litt. Det bør han tåle hvis han er seriøs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg forelsket, og da er det så lett for å bare slå til .. om han vil ha sex. Jeg elsker sex selv uansett.... ;) 

Anonymkode: 8df10...643

Er vel bare å hoppe i det da vel ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg forelsket, og da er det så lett for å bare slå til .. om han vil ha sex. Jeg elsker sex selv uansett.... ;) 

Anonymkode: 8df10...643

Bruk prevensjon da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg forelsket, og da er det så lett for å bare slå til .. om han vil ha sex. Jeg elsker sex selv uansett.... ;) 

Anonymkode: 8df10...643

Kjøp på da.

Går det så går det.

Anonymkode: 22510...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Er vel bare å hoppe i det da vel ;) 

haha ;) . Leve der og da og slå meg løs.. Om han forsvinner etterpå så er han ikke noe å samle på uansett :D;) . Må forsøke å våge å leve og slå meg løs... tross tidligere dårligere erfaringer. Må nødt å våge å ta sjanser. 

Anonymkode: 8df10...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Gargamel skrev:

Har du lyst har du lov. Jeg dømmer deg ikke om du slår til. Hvis du egentlig vil vente litt, så får han også vente litt. Det bør han tåle hvis han er seriøs. 

Ja hvorfor ikke. Jeg har ikke hatt sex på over et og et halvt år, så hvorfor ikke :D .Har jeg lyst på det så kjører jeg på ;) 

Anonymkode: 8df10...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Er vel bare å hoppe i det da vel ;) 

Dån... fyren er skjønn!. Siden han er så skjønn, tiltrekkende og sjarmerende så klarer ikke jeg å motstå ;) . 

Anonymkode: 8df10...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

haha ;) . Leve der og da og slå meg løs.. Om han forsvinner etterpå så er han ikke noe å samle på uansett :D;) . Må forsøke å våge å leve og slå meg løs... tross tidligere dårligere erfaringer. Må nødt å våge å ta sjanser. 

Anonymkode: 8df10...643

Ja du må våge å slå deg litt løs, har du lyst har du lov ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dån... fyren er skjønn!. Siden han er så skjønn, tiltrekkende og sjarmerende så klarer ikke jeg å motstå ;) . 

Anonymkode: 8df10...643

Håper han er der også etterpå :) Det fortjener du :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dån... fyren er skjønn!. Siden han er så skjønn, tiltrekkende og sjarmerende så klarer ikke jeg å motstå ;) . 

Anonymkode: 8df10...643

Helt ok at du ikke klarer å motstå hans utsende og komplimenter og ender opp til sengs, men vit hva du gjør. Ikke kom tilbake dagen etter og klag på at han kun ville ha sex.

Anonymkode: 0b5f2...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...