Gå til innhold

Medikamenter og bilkjøring.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Står fortiden på 45 mg Remeron, 75 mg Effexor, 3x5 mg Vival for angst og depresjon.

I tillegg tar jeg 10 mg mogadon og 30 mg Vallergan pga dårlig søvn.

Er smertelig klar over at det ikke kan kjøres med alt dette fast men har forsøkt å finne ut av hvilke mengder det faktisk er lov å bruke.

Vivalen kan jeg seponere greit gradvist men sovehjelpen er det verre å slutte på slik ting er akkurat nå.

Noen som vet hvor jeg finner en oppdatert (og gjerne utførlig) oversikt over regelverket eller vet hvilke av disse medisinene som er omfattet av reglene i forhold til bilkjøring.

 

 

Anonymkode: 3fc69...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
AnonymBruker

Er det Vallerganen som gjør at Mogadonen må ned i 5 mg?

Vet at det finnes en legemiddelkalkulator for slikt men den er vel ikke tilgjengelig for Hvermansen.

Anonymkode: 3fc69...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...