Gå til innhold

Når man hører musikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I blant hører jeg musikk når jeg er på soverom. Det kommer etter jeg er våknet opp. Det er en slags folkemusikk eller heavy metal. Hva er dette blir jeg gal?Selfølgelig er det ingen musikk.

Anonymkode: f8728...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

I blant hører jeg musikk når jeg er på soverom. Det kommer etter jeg er våknet opp. Det er en slags folkemusikk eller heavy metal. Hva er dette blir jeg gal?Selfølgelig er det ingen musikk.

Anonymkode: f8728...4f5

Jeg hører musikk noen ganger uten at det er musikk, syns det er kjekt. Men de kaller det hallusinasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være naboene som spiller?

Anonymkode: 24375...537

Ikke i mitt tilfelle, da hører jo andre det også. Men kjekt å høre musikk ingen andre hører, det er jo en evne det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bo på landet då er det helt stille. Huset ligger fritt.

Anonymkode: f8728...4f5

Da er det nok hørselshallusinasjoner.

Anonymkode: 11b31...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hørselshallusinasjoner? Aldri hørt om det.

Tusen takk det googler jeg.

Anonymkode: f8728...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hørte livlig fuglekvitring da jeg gikk og la meg her om dagen. Enda fuglene såklart ikke var "våkne" så seint på kvelden. Men det var like virkelig som om jeg skulle hatt ligget på veranaen og solt meg en vanlig vår-sommerdag.

Jeg tror det er en form for øresus. Når alt blir rolig etter en dag med mange inntrykk og lyder, så kan man fremdeles "høre" lyder som om det fremdeles var dag. 

Men jeg er heller ikke lege, så jeg vet heller ikke.

Anonymkode: 79243...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har lest meg litt rund og tenker det er ikke farlig. Det er sjelden at jeg hører det.

Anonymkode: f8728...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...