Gå til innhold

17.mai - alltid vond..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er sykt sliten. Gleder meg til 17.maii hvert år, men det går aldri min vei. Jeg begynner å innse at jeg ikke verdt så mye at jeg fortjener å ha det bra på dager som skulle vært fine. 

Ønsker alle her inne en fin dag, kos dere masse :) 

Anonymkode: 2fb03...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å innse at jeg ikke verdt så mye at jeg fortjener å ha det bra på dager som skulle vært fine. 

Det har vel ikke noe med verdien av deg å gjøre?!

Det er mange som trives best på vanlige hverdager, og det er heldigvis dem det er flest av i året. 17.mai er det mange "lovlige" måter å markere på. Noen fester, noen er ute i naturen, og andre er mest tilskuere til folkelivet, enten på TV-skjermen eller ute i trengselen. Finn noe du orker å gjøre som er lystbetont. Har du noen som ønsker at du skal være sammen med dem, forsøk å være det en stund.

Og styr unna sosiale medier, virkeligheten er ikke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sykt sliten. Gleder meg til 17.maii hvert år, men det går aldri min vei. Jeg begynner å innse at jeg ikke verdt så mye at jeg fortjener å ha det bra på dager som skulle vært fine. 

Ønsker alle her inne en fin dag, kos dere masse :) 

Anonymkode: 2fb03...05c

Det dreier seg ikke om hva du fortjener, men dine forventninger. Tenk heller på alle de dagene du kan gjøre noe som styrker din egenverd, i stedet for å henge seg opp i en dag som er vanskelig å få til for deg.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sykt sliten. Gleder meg til 17.maii hvert år, men det går aldri min vei. Jeg begynner å innse at jeg ikke verdt så mye at jeg fortjener å ha det bra på dager som skulle vært fine. 

Ønsker alle her inne en fin dag, kos dere masse :) 

Anonymkode: 2fb03...05c

Det må være en fordel om du retter din frustrasjon mot de det gjelder i stedet for slike utsagn om at du "ikke er verdt så mye at du fortjener å ha det bra" her inne. 

Anonymkode: e7c40...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk en ok dag til slutt fordi jeg klarte å rette fokuset utover. 

Anonymkode: 2fb03...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...