Gå til innhold
AnonymBruker

17.mai - alltid vond..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er sykt sliten. Gleder meg til 17.maii hvert år, men det går aldri min vei. Jeg begynner å innse at jeg ikke verdt så mye at jeg fortjener å ha det bra på dager som skulle vært fine. 

Ønsker alle her inne en fin dag, kos dere masse :) 

Anonymkode: 2fb03...05c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

laban
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å innse at jeg ikke verdt så mye at jeg fortjener å ha det bra på dager som skulle vært fine. 

Det har vel ikke noe med verdien av deg å gjøre?!

Det er mange som trives best på vanlige hverdager, og det er heldigvis dem det er flest av i året. 17.mai er det mange "lovlige" måter å markere på. Noen fester, noen er ute i naturen, og andre er mest tilskuere til folkelivet, enten på TV-skjermen eller ute i trengselen. Finn noe du orker å gjøre som er lystbetont. Har du noen som ønsker at du skal være sammen med dem, forsøk å være det en stund.

Og styr unna sosiale medier, virkeligheten er ikke der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FGT
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sykt sliten. Gleder meg til 17.maii hvert år, men det går aldri min vei. Jeg begynner å innse at jeg ikke verdt så mye at jeg fortjener å ha det bra på dager som skulle vært fine. 

Det dreier seg ikke om hva du fortjener, men dine forventninger. Tenk heller på alle de dagene du kan gjøre noe som styrker din egenverd, i stedet for å henge seg opp i en dag som er vanskelig å få til for deg.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må være en fordel om du retter din frustrasjon mot de det gjelder i stedet for slike utsagn om at du "ikke er verdt så mye at du fortjener å ha det bra" her inne. 

Anonymkode: e7c40...56b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg fikk en ok dag til slutt fordi jeg klarte å rette fokuset utover. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her