Gå til innhold

Hvorfor gjør det så vondt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når man vet at psykologen tar feil. Vet at hun ikke forstår det jeg sier og kommer med konklusjoner som ikke stemmer,hva gjør man da?. Jeg orker ikke lenger å prøve å forklare eller si meg uenig. Hun blir bare irritert og skylder på min psykiske lidelse. Det er bare så forferdelig ydmykende og vondt. Det å ikke bli forstått eller trodd. Det at hun bare kommer med konklusjoner ut fra lang erfaring og hvordan hun har opplevd andre pasienter. Jeg kjenner ikke igjen meg selv i hennes beskrivelser men det hjelper ikke å si imot. Har noen andre opplevd dette?. Hvorfor gjør det så vondt ? Hva skal jeg gjøre for at det ikke skal gå inn på meg ?

Anonymkode: ea412...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man vet at psykologen tar feil. Vet at hun ikke forstår det jeg sier og kommer med konklusjoner som ikke stemmer,hva gjør man da?. Jeg orker ikke lenger å prøve å forklare eller si meg uenig. Hun blir bare irritert og skylder på min psykiske lidelse. Det er bare så forferdelig ydmykende og vondt. Det å ikke bli forstått eller trodd. Det at hun bare kommer med konklusjoner ut fra lang erfaring og hvordan hun har opplevd andre pasienter. Jeg kjenner ikke igjen meg selv i hennes beskrivelser men det hjelper ikke å si imot. Har noen andre opplevd dette?. Hvorfor gjør det så vondt ? Hva skal jeg gjøre for at det ikke skal gå inn på meg ?

Anonymkode: ea412...bf3

Jeg synes du skal formidle til henne hvor vondt du synes denne uenigheten er.  Og samtidig be henne om råd på hvordan dere kan finne frem til et felles utgangspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...