Gå til innhold

Faen!

Trine

Anbefalte innlegg

Føler meg som fortrengingens mester akkurat nå. Eller, føler jeg har vært det ihvertfall, helt til det nå gikk opp for meg at jeg faktisk både må pynte meg og sminke meg :o Jeg må dra om 3,5 time. 1 og 1/2 time går med til tur. Hehe, nå regner det på den ene siden av huset, ikke på den andre. Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal ha på meg etterpå. Tiden kommer jeg til å sose bort for å ta et fint 17. maibilde av hundene med det norske flagget. Hvorfor sitter jeg her og skriver, når jeg innser at jeg egentlig ikke har spesielt god tid? Sånn er det alltid når jeg egentlig har litt dårlig tid, og egentlig gruer meg til å måtte ta på klær som er ubehagelige. Nå trodde jeg seriøst huset hadde fått hikke, helt til jeg innså at det var trommer i det fjerne :lol: Men, faen, får jeg kjørt når toget går da? Må kjøre til den skogen jeg skal gå tur i.

Nei! Nå må jeg komme meg ut! Olabukse på 17.mai er vel ikke godkjent? Håper dere får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Trine skrev:

Føler meg som fortrengingens mester akkurat nå. Eller, føler jeg har vært det ihvertfall, helt til det nå gikk opp for meg at jeg faktisk både må pynte meg og sminke meg :o Jeg må dra om 3,5 time. 1 og 1/2 time går med til tur. Hehe, nå regner det på den ene siden av huset, ikke på den andre. Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal ha på meg etterpå. Tiden kommer jeg til å sose bort for å ta et fint 17. maibilde av hundene med det norske flagget. Hvorfor sitter jeg her og skriver, når jeg innser at jeg egentlig ikke har spesielt god tid? Sånn er det alltid når jeg egentlig har litt dårlig tid, og egentlig gruer meg til å måtte ta på klær som er ubehagelige. Nå trodde jeg seriøst huset hadde fått hikke, helt til jeg innså at det var trommer i det fjerne :lol: Men, faen, får jeg kjørt når toget går da? Må kjøre til den skogen jeg skal gå tur i.

Nei! Nå må jeg komme meg ut! Olabukse på 17.mai er vel ikke godkjent? Håper dere får en fin dag!

Ønsker deg og en fin dag, og selvfølgelig alle andre her på DOL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Trine skrev:

Nå må jeg komme meg ut! Olabukse på 17.mai er vel ikke godkjent? Håper dere får en fin dag!

Ja kom deg ut en tur, og som Laban sa i et annet innlegg- det er mange måter å bruke dagen på. Noen tar en tur i naturen feks :) 

Men du, velger du byen er det ikke lurt å velge dongeri i dag, i allefall ikke om du ønsker å ikke bli veldig kikket på :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg har ikke sminket meg i dag men pyntet meg, det får holde. Ha en fin dag dere her inne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Er så hoven i bena etter Oslo tur at kan ikke ha på sokker en gang. Men har det knallfint inne. Alle innkjøpte flagg og blomster er dandert. Håper dere får en stemningsfull og god dag hvorenn dere vanker på en dag som denne!😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kayia skrev:

Ja kom deg ut en tur, og som Laban sa i et annet innlegg- det er mange måter å bruke dagen på. Noen tar en tur i naturen feks :) 

Men du, velger du byen er det ikke lurt å velge dongeri i dag, i allefall ikke om du ønsker å ikke bli veldig kikket på :P 

Ble en tur i skogen, som det blir hver dag :) Men så måtte jeg besøke familien etter det. Byen holder jeg meg unna, var bare hos foreldrene mine. Men måtte pynte meg litt, liker jo ikke å bli kikket på :lol: En i familien har bursdag i dag, og det er lettere for meg å være med dem på 17. mai, enn å komme i bursdagselskapet de skal ha senere. Da kommer det så altfor mange mennesker. Jeg kan jo dra på fjellet i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...