AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Idag har jeg følt meg veldig ør i hodet, vet ikke hva jeg selv tenker å klarer ikke sette ord på hvordan jeg føler det. Har angst følelse i kroppen, men det som irriterer meg er at jeg ikke finner en måte å beskrive det på. Hvordan jeg føler det. Har slitt med angst siden jeg var liten, går på zoloft. Har mye helseangst og i det siste har jeg vært redd for schizofreni. Jeg er bare så redd for jeg er helt vekke i hodet føles det ut som. Fatter liksom ikke hva jeg selv mener. Jeg er så urolig... noen dager til mensen, angsten øker som oftest da. Anonymkode: d24c7...733 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Idag har jeg følt meg veldig ør i hodet, vet ikke hva jeg selv tenker å klarer ikke sette ord på hvordan jeg føler det. Har angst følelse i kroppen, men det som irriterer meg er at jeg ikke finner en måte å beskrive det på. Hvordan jeg føler det. Har slitt med angst siden jeg var liten, går på zoloft. Har mye helseangst og i det siste har jeg vært redd for schizofreni. Jeg er bare så redd for jeg er helt vekke i hodet føles det ut som. Fatter liksom ikke hva jeg selv mener. Jeg er så urolig... noen dager til mensen, angsten øker som oftest da. Anonymkode: d24c7...733 Et dette et tegn på at jeg begynner å få en sinnssykdom? Føler jeg kan se folk jeg har sett idag når jeg lukker øynene. Anonymkode: d24c7...733 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Idag har jeg følt meg veldig ør i hodet, vet ikke hva jeg selv tenker å klarer ikke sette ord på hvordan jeg føler det. Har angst følelse i kroppen, men det som irriterer meg er at jeg ikke finner en måte å beskrive det på. Hvordan jeg føler det. Har slitt med angst siden jeg var liten, går på zoloft. Har mye helseangst og i det siste har jeg vært redd for schizofreni. Jeg er bare så redd for jeg er helt vekke i hodet føles det ut som. Fatter liksom ikke hva jeg selv mener. Jeg er så urolig... noen dager til mensen, angsten øker som oftest da. Anonymkode: d24c7...733 Jeg og blir ør. Og når jeg sier jeg føler meg rar sier folk "Hvordan rar"?. Det er vanskelig å forklare det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Jeg og blir ør. Og når jeg sier jeg føler meg rar sier folk "Hvordan rar"?. Det er vanskelig å forklare det. Er det normalt? Anonymkode: d24c7...733 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det normalt? Anonymkode: d24c7...733 Tror det er normalt når man har angst, angst fremkaller så mange rare symptomer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Angst gir veldig mye rare symptomer. Det gjelder å erkjenne sin egen angst for seg selv. Godta at den er tilstede, og det gjør det mye lettere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 På 17.5.2018 den 20.00, AnonymBruker skrev: Idag har jeg følt meg veldig ør i hodet, vet ikke hva jeg selv tenker å klarer ikke sette ord på hvordan jeg føler det. Har angst følelse i kroppen, men det som irriterer meg er at jeg ikke finner en måte å beskrive det på. Hvordan jeg føler det. Har slitt med angst siden jeg var liten, går på zoloft. Har mye helseangst og i det siste har jeg vært redd for schizofreni. Jeg er bare så redd for jeg er helt vekke i hodet føles det ut som. Fatter liksom ikke hva jeg selv mener. Jeg er så urolig... noen dager til mensen, angsten øker som oftest da. Anonymkode: d24c7...733 Syns du beskriver det ganske greit jeg! Er liksom ikke så mange andre måter å beskrive det på. At du føler du 'mister det litt og holder på å bli skikkelig mentalt forstyrret er også en del av angsten. Det er stort sett ikke reelt. Selv har jeg funnet en fin beskrivelse på den 'rare og ubehagelige uro-følelsen i kroppen rent fysisk; 'Kullsyre i blodet' Kan rett og slett ikke beskrive det bedre enn det. Det er som om blodet bruser innvendig og da er det jo jammen meg ikke rart at jeg både kjenner på uro og angst! Kommer ofte helt ut av det blå, men oftest i det jeg våkner og gjerne noen dager etter at jeg har inntatt alkohol. Anonymkode: 6d06a...369 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.