Gå til innhold

Kan man se på buksa om en mann har liten penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ville aldri dumpet en mann fordi han har liten penis. Det er helt andre ting som gjør meg forelsket. Men bare av ren nyskjerrighet: kan man se på buksa om han har liten eller stor penis? 

 

Anonymkode: 96e05...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Til en viss grad ja, men er mye variasjon i slapp og stor tilstand noen vokser mye andre nesten ingenting. Generlt har svarte mye større penis i slapp tilstand, enn hvite f.eks, men erigert er de omtrent like. Frykter du liten penis hold deg unna asiaterne :ph34r:

Har du en drøm om store gjenstander i musa, er det bare å gå å kjøpe seg leketøy der er det bare fantasien som setter grenser for størrelsen.

Lykke til

Anonymkode: 3ac12...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville aldri dumpet en mann fordi han har liten penis. Det er helt andre ting som gjør meg forelsket. Men bare av ren nyskjerrighet: kan man se på buksa om han har liten eller stor penis? 

 

Anonymkode: 96e05...509

Bare av ren nysGjerrighet. Hvorfor lurer du på det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke nødvendigvis. Vi målte samboerens penis. 14 cm slapp, 23 cm stiv. Tror det varierer veldig!

Anonymkode: cae59...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville aldri dumpet en mann fordi han har liten penis. Det er helt andre ting som gjør meg forelsket. Men bare av ren nyskjerrighet: kan man se på buksa om han har liten eller stor penis? 

 

Anonymkode: 96e05...509

Selvølgelig. Om han har grønne bukser har han liten penis, blå bukser er for de gjennomsnittlige og svarte bukser er laget med ekstra stor plass til en diger en. Hvite bukser er for de med micropenis. Så vet du det og trenger ikke å lure lenger når du treffer en mann. Smart, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville aldri dumpet en mann fordi han har liten penis. Det er helt andre ting som gjør meg forelsket. Men bare av ren nyskjerrighet: kan man se på buksa om han har liten eller stor penis? 

 

Anonymkode: 96e05...509

Ikke så lenge den er slapp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hydroscele, vanncyste i pungen, kan medføre veldig stor pung, slik at det er synlig utenpå buksa. Det innebærer imidlertid ikke at penis er større enn normalt.

Anonymkode: 003a7...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...