Gå til innhold

Legen og psykologen sluttet :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har BP1, gen. angst og PTSD etter overgrep i oppveksten. Hadde en fantastisk lege, og like så psykolog. Nå sluttet begge i jobben sin, og jeg føler meg så redd og hjelpesløs😢 Helt nye personer som ikke kjenner meg eller forstår meg. Føles som om de nye ikke ser meg.Er jeg fortapt nå?

Anonymkode: 3a308...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei du er ikke fortapt. Bestill en god time hos legen og snakk om det. Si at du synes det er vanskelig å måtte bytte både lege og psykolog samtidig. Be om å bli fulgt litt tettere opp nå som alt er nytt slik at du blir trygg på at disse nye forstår og samarbeider på en måte som gagner deg. En god lege og en god psykolog vil forstå at dette er vanskelig for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Det der er ikke gøy akkurat. Er i samme situasjon selv. Heldigvis har jeg fortsatt psykiateren min da, men å finne en til å fylle skone til henne som gikk av med pensjon nå er nok ganske umulig. Hun var en helt unik person. Hun jeg har nå er liksom så overdrivet opptatt av at vi skal gjøre sånn og slik for å bli kjent med, og trygge på hverandre. Gode tanker det, men det har tatt litt av med henne. Sist time klarte jeg ikke å holde spydighetene mine tilbake og sa at hun ikke trengte å fungere som støttekontakt for meg. Føler det preller litt, hun dytter veldig på for å få bli med bort på Fontenehuset for å spise lunsj sammen så hun får sett hvordan det er der.. Jeg trenger ikke det. Jeg synes det er kleint å dukke opp et slikt sted med behandleren min på slep, og det har jeg sagt til henne flere ganger... Jeg føler meg ikke hørt når jeg forteller om det jeg rent faktisk sliter med, og jeg vet ikke hvor lang tid jeg skal la det gå før jeg evt. vurderer å snakke med Hr. Psykiater om det er mulig å bytte. Det skal sies at min nye behandler er en litt mer reservert type enn hun som gikk av. Og jeg funker bedre med de som er mer ekstroverte. Men jeg får gi det tid, vi har bare sett hverandre siden mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...