AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Det er vel splittet sinn, som schizofreni betyr. I japan kaller de det integrasjonslidelse. Jeg har ett veldig splittet sinn, jeg krangler med meg selv hele tiden. Jeg har ikke noe integrert sinn, jeg tolker motstridende impulser som en fiende. Er dette schizofreni? Jeg har diagnosen. Men har aldri hørt stemmer som på radio, men heller følt meg overvåket av gud (at han hører tankene osv, og djevelen), men stemmen jeg krangler med er ikke som på radio, eller typisk hallusinasjon.. hva ligger i splittet sinn (schizofreni) begrepet? Altså hvorfor kalles det splittet sinn? Anonymkode: 48a3b...469 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel splittet sinn, som schizofreni betyr. I japan kaller de det integrasjonslidelse. Jeg har ett veldig splittet sinn, jeg krangler med meg selv hele tiden. Jeg har ikke noe integrert sinn, jeg tolker motstridende impulser som en fiende. Er dette schizofreni? Jeg har diagnosen. Men har aldri hørt stemmer som på radio, men heller følt meg overvåket av gud (at han hører tankene osv, og djevelen), men stemmen jeg krangler med er ikke som på radio, eller typisk hallusinasjon.. hva ligger i splittet sinn (schizofreni) begrepet? Altså hvorfor kalles det splittet sinn? Anonymkode: 48a3b...469 Vet ikke jeg. Men de sa jeg hadde identitetsforstyrrelser,vet ikke om det er det samme? Jeg har aldri hatt en egen id på en måte, alltid blandet seg med andres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.