laban Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 2 timer siden, Lillemus skrev: Holde hodet kaldt? Hva hendte med å nyte nuet!? Det er ti dager siden Mina1 skrev det der om å holde hodet kaldt. Jeg tror det har vært en viss utvikling i løpet av dagene som har gått 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442474-hvordan-klarer-dere-%C3%A5-legge-f%C3%B8lelser-p%C3%A5-hyllen/page/2/#findComment-3851800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) På 29.5.2018 den 11.39, Lillemus skrev: Ap? Holde hodet kaldt? Hva hendte med å nyte nuet!? Kooos deg! Jeg kjenner meg igjen fra da jeg møtte min kjære - jeg tror de andre her inne var en smule lei av meg en periode der... Første gangen vi møttes syntes jeg han var en snodig fyr, andre gangen gikk vi til sengs og tredje gangen var vi et par og etter det stormet følelsene noe vanvittig! På toppen av det hele jobbet han på den tiden på sjøen og reiste bort i 3 mnd (!) en mnd etter at vi ble i lag! Det var en laaaaang sommer du... Mitt råd er - kos deg og nyt alt du klarer! Jeg er temmelig sikker på at du nå har såpass bakkekontakt etter tidligere erfaringer at du klarer å la være å ta av helt. Han virker jo som en skikkelig fyr, har presentert deg for venner og greier. Går det galt, så går det galt - men NYT det så lenge det varer da! Om det så varer bare denne sommeren eller resten av livet! Ikke finn deg selv om 10 år, skuffet over at du ikke greide å nyte denne flotte mannen! NYT NÅ! Det er mye som er positivt. Blant annet at han åpent representerer meg og tar meg med blant familien sin, venner og kollegaer. Viktig å nyte nåtiden. Jeg er redd for at han stikker. Men jeg forsøker å stole på at han er en person som ikke gjør. Han sier at han er veldig lykkelig over å ha møtt meg. Jeg er veldig lykkelig over å ha møtt han også. Er faktisk kjempe-glad for at jeg ble dumpet i siste forhold. For ellers hadde jeg gått glipp av denne mannen. Han passer mye bedre sammen med meg. Og jeg liker han langt bedre. Vet, det er viktig å forsøke å stole på han. Og la tidligere erfaringer ligge. Jeg forsøker å vise han følelser også. Noe jeg sliter med men jeg klarer mer enn jeg tror. Samtidig som jeg er forsiktig med meg selv. Har lært mye av den siste tøffe erfaringen min. Jeg vet at jeg må leve i nuet. Og ikke ta sorgene på forskudd. Stikker han så er jeg hans tap. Endret 3. juni 2018 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442474-hvordan-klarer-dere-%C3%A5-legge-f%C3%B8lelser-p%C3%A5-hyllen/page/2/#findComment-3852266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) På 29.5.2018 den 14.23, laban skrev: Det er ti dager siden Mina1 skrev det der om å holde hodet kaldt. Jeg tror det har vært en viss utvikling i løpet av dagene som har gått Det stemmer. Dette virker ganske bra!. . Hehe lever i en romantisk "rus" ❤️ Endret 3. juni 2018 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442474-hvordan-klarer-dere-%C3%A5-legge-f%C3%B8lelser-p%C3%A5-hyllen/page/2/#findComment-3852280 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.