Gå til innhold

Venter katolikker til de er gift med samleie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer litt på en sak. Foreks en katolsk mann. Venter de til de er gift med samleie men kan gjøre alt annet? 

Anonymkode: d6d7b...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
42 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg lurer litt på en sak. Foreks en katolsk mann. Venter de til de er gift med samleie men kan gjøre alt annet? 

Anonymkode: d6d7b...62e

Ja, det er vanlig i de kretser.

Anonymkode: 51b9a...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er vanlig i de kretser.

Anonymkode: 51b9a...a59

Det er mitt inntrykk også . Jeg kan ta feil men får inntrykk av det. 

Anonymkode: d6d7b...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer litt på en sak. Foreks en katolsk mann. Venter de til de er gift med samleie men kan gjøre alt annet? 

Anonymkode: d6d7b...62e

I utgangspunktet gjelder det samme for både katolikker og kristne. Det kommer an på hvor overgitt man er til troen. Hvis man har valgt å vente med sex til man er gift tenker jeg at grensene er litt ulike men kyssing og klemming er oftest greit. Alt som har med kjønnsorgan og pupper å gjøre er ikke greit. 

Anonymkode: d25af...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I utgangspunktet gjelder det samme for både katolikker og kristne.

Saksopplysning: Katolikker er kristne. Men de er ikke protestanter / luheranere.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I utgangspunktet gjelder det samme for både katolikker og kristne. Det kommer an på hvor overgitt man er til troen. Hvis man har valgt å vente med sex til man er gift tenker jeg at grensene er litt ulike men kyssing og klemming er oftest greit. Alt som har med kjønnsorgan og pupper å gjøre er ikke greit. 

Anonymkode: d25af...01d

Jeg tror katolikker er ulike. Men jeg får inntrykk av at en del av dem tar kyss og klem mer seriøst enn hva som gjøres i Norge. Men det er mulig noe i at de ikke praktiserer samleie før de er gift... 

Men hva med skilsmisser? Skiller de deg og kan de gifte seg om igjen? 

2 timer siden, laban skrev:

Saksopplysning: Katolikker er kristne. Men de er ikke protestanter / luheranere.

Tror det er litt forskjell på katolikker og kristne selv om mye er likt. Men tror de har mye likt. 

Anonymkode: d6d7b...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer litt på en sak. Foreks en katolsk mann. Venter de til de er gift med samleie men kan gjøre alt annet? 

Anonymkode: d6d7b...62e

Jeg tror katolikker er omtrent like forskjellige som andre folk. Med mindre de er dypt religiøse trenger de ikke være gift for å ha samleie (på gruppenivå, altså). Gjelder i hvertfall de jeg har truffet :P

Anonymkode: 2c4dc...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror katolikker er ulike. Men jeg får inntrykk av at en del av dem tar kyss og klem mer seriøst enn hva som gjøres i Norge. Men det er mulig noe i at de ikke praktiserer samleie før de er gift... 

Men hva med skilsmisser? Skiller de deg og kan de gifte seg om igjen? 

Tror det er litt forskjell på katolikker og kristne selv om mye er likt. Men tror de har mye likt. 

Anonymkode: d6d7b...62e

Ingen kan si om en romersk katolikk er en sann kristen eller ikke, siden vi ikke kjenner et menneskes hjerte. Men om noen, katolikker inkludert, åpenbart fornekter essensielle doktriner da er han ikke frelst og det er problemet. Tilsynelatende fornekter Den romersk katolske kirke den essensielle doktrinen om rettferdiggjørelse ved tro.

Men dersom de tror at de er frelst ved Guds nåde og sine egne gjerninger, da er de ikke frelste – selv om de tror at deres gjerninger er gjort ved Guds nåde – siden de fornekter tilstrekkelighetene av Kristi offer.

Anonymkode: 19cea...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kan si om en romersk katolikk er en sann kristen eller ikke, siden vi ikke kjenner et menneskes hjerte. Men om noen, katolikker inkludert, åpenbart fornekter essensielle doktriner da er han ikke frelst og det er problemet. Tilsynelatende fornekter Den romersk katolske kirke den essensielle doktrinen om rettferdiggjørelse ved tro.

Men dersom de tror at de er frelst ved Guds nåde og sine egne gjerninger, da er de ikke frelste – selv om de tror at deres gjerninger er gjort ved Guds nåde – siden de fornekter tilstrekkelighetene av Kristi offer.

Anonymkode: 19cea...212

Tror det er ulikt hvordan de praktiserer religionen. Det er slik som med meg. Jeg er både døpt og konfirmert. Men jeg er ikke kristen. Og praktiserer  ikke kristendommen. Er noen verdier innen kristendom som jeg liker. 

Anonymkode: d6d7b...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Årsaken til at jeg tar opp emne til diskusjon er at jeg mistenker kjæresten mijn å mulig være katolikk. Vi kysser noe intenst og mye.. Han elsker å kysse. Jeg og forresten. Elsker å kose med kroppen min. Men det virker som om han har en grense. Han rører ikke trusekanten min. Det området rører han ikke i det hele tatt. Prøver ikke å dra ned trusen engang. Holder helt unna området under livet. Så jeg begynte å tenke: hvorfor, når han virker så tennt og gira på meg ellers.Jeg kan jo spørre han om han er katolikk. 

Jeg er vant til det motsatte. At det første mennene henger seg opp i, er å dra av meg trusa og sex. Men jeg er faktisk glad for at det er slik som dette på sett og vis. Men undrer på hvorfor. 

Anonymkode: d6d7b...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Årsaken til at jeg tar opp emne til diskusjon er at jeg mistenker kjæresten mijn å mulig være katolikk. Vi kysser noe intenst og mye.. Han elsker å kysse. Jeg og forresten. Elsker å kose med kroppen min. Men det virker som om han har en grense. Han rører ikke trusekanten min. Det området rører han ikke i det hele tatt. Prøver ikke å dra ned trusen engang. Holder helt unna området under livet. Så jeg begynte å tenke: hvorfor, når han virker så tennt og gira på meg ellers.Jeg kan jo spørre han om han er katolikk. 

Jeg er vant til det motsatte. At det første mennene henger seg opp i, er å dra av meg trusa og sex. Men jeg er faktisk glad for at det er slik som dette på sett og vis. Men undrer på hvorfor. 

Anonymkode: d6d7b...62e

Kanskje han bare er veloppdratt og tar det litt gradvis. Det gjør jeg, og jeg er ikke katolikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Gargamel skrev:

Kanskje han bare er veloppdratt og tar det litt gradvis. Det gjør jeg, og jeg er ikke katolikk.

Det kan være. Jeg tror vi er flere som kan være forsiktig. Skulle jo alldeles tro at jeg tilhørte en sekt slik som jeg er. ;) . 

Det er rart : enten "klager" jeg på at de hopper for fort på meg, eller så klager jeg over at de ikke gjør :D hahahha. 

Anonymkode: d6d7b...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan jo spørre han om han er katolikk. 

Du trenger vel ikke blande inn religion bare fordi han er litt avventende?

Hvis dere snakker om bakgrunn, kultur og religion, kan du spørre om sånt. Men husk på at han ike trenger være spesielt moralsk eller troende selv om han er døpt inn i den katolske kirken.

Hvis dere snakker om forholdet og tempoet framover, så hold deg til saken og si det du mener. Han trenger ikke være religiøs selv om han ikke presser deg seksuelt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Årsaken til at jeg tar opp emne til diskusjon er at jeg mistenker kjæresten mijn å mulig være katolikk. Vi kysser noe intenst og mye.. Han elsker å kysse. Jeg og forresten. Elsker å kose med kroppen min. Men det virker som om han har en grense. Han rører ikke trusekanten min. Det området rører han ikke i det hele tatt. Prøver ikke å dra ned trusen engang. Holder helt unna området under livet. Så jeg begynte å tenke: hvorfor, når han virker så tennt og gira på meg ellers.Jeg kan jo spørre han om han er katolikk. 

Er han fra mellom-europa?

Anonymkode: 19cea...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 21.5.2018 den 23.29, laban skrev:

Du trenger vel ikke blande inn religion bare fordi han er litt avventende?

Hvis dere snakker om bakgrunn, kultur og religion, kan du spørre om sånt. Men husk på at han ike trenger være spesielt moralsk eller troende selv om han er døpt inn i den katolske kirken.

Hvis dere snakker om forholdet og tempoet framover, så hold deg til saken og si det du mener. Han trenger ikke være religiøs selv om han ikke presser deg seksuelt.

 

Jeg har ikke funnet ut av hvorfor det er slik ennå. Hver gang vi møtes så vil han kysse masse... Jeg elsker jo det ;) .Men han rører ikke området mitt "der nede" ;) . Jeg er bare vant til at menn er mer ute etter området der nede... :D . Og når de er så føler jeg at de virkelig er litt for voldsomme, men når de ikke er så lurer jeg på hvorfor haha. 

Jeg tenkte å spørre han om han er katolikk i dag. Men jeg føler det blir et teit spørsmål å stille han. Jeg så at han har bilder av jesus, og jomfru maria flere steder på facebook .Og det fikk meg ytterligere til å lure på om han er relgiøs og avventer pga det. men han er ganske heftig ellers. Kysser veldig heftig, og villt, Det er kun under buksekanten min han ikke går ;) . 

Anonymkode: d6d7b...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enten er det ille at de ikke hopper under buksekanten... eller så er det ille at de er for kjappt under buksekanten ;) . Men uansett .: jeg bryr meg ikke om det. Kyss er fantastisk det og. Og er veldig fornøyd med å kysse han. ;) 

Anonymkode: d6d7b...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke funnet ut av hvorfor det er slik ennå. Hver gang vi møtes så vil han kysse masse... Jeg elsker jo det ;) .Men han rører ikke området mitt "der nede" ;) . Jeg er bare vant til at menn er mer ute etter området der nede... :D . Og når de er så føler jeg at de virkelig er litt for voldsomme, men når de ikke er så lurer jeg på hvorfor haha.  

Anonymkode: d6d7b...62e

Gi deg - du har sutret og klaget i månedsvis over at menn kun er ute etter å komme i trusa på deg og så stikker av og når du så treffer en skikkelig fyr så er det galt at han ikke vil ned i trusa på deg etter første daten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Gi deg - du har sutret og klaget i månedsvis over at menn kun er ute etter å komme i trusa på deg og så stikker av og når du så treffer en skikkelig fyr så er det galt at han ikke vil ned i trusa på deg etter første daten!

Vi har møtt hveandre mange ganger nå. Ja jeg vet lillemus : der satt jeg å klaget over alle som ville kun knulle meg og løpe... Og så klaget jeg over alle som ikke kysset men bare pulte... Og nå har jeg endelig møtt en som faktisk kysser meg hele tiden omtrent... og jeg elsker kyssene!!!!!. Aldri opplevd så intense kyss før. Men så sitter jeg å lurer på hvorfor han ikke vil ned i buksene mine :D .Jeg gidder ikke å spørre om han er katolikk eller om det er andre årsaker. Jeg forholder meg til at det er jo utrolig fint at han elsker å kysse meg. Det var ikke disse tøm og løp mennene opptatte av ;) .

Anonymkode: d6d7b...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Gi deg - du har sutret og klaget i månedsvis over at menn kun er ute etter å komme i trusa på deg og så stikker av og når du så treffer en skikkelig fyr så er det galt at han ikke vil ned i trusa på deg etter første daten!

Jeg får nyte at han i det minste ikke er opptatt av å knulle meg eller komme meg under buksekanten ;) . Dette har jeg ikke opplevd før ;) 

Anonymkode: d6d7b...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...