Gå til innhold

Vanlig (sex)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg nøyer meg ikke med bare en orgasme når jeg har sex. Jeg må ha minst 2 for å være (noenlunde) tilfredsstilt. Har klart 11 på en runde. Vanlig? 

Anonymkode: 60e67...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nøyer meg ikke med bare en orgasme når jeg har sex. Jeg må ha minst 2 for å være (noenlunde) tilfredsstilt. Har klart 11 på en runde. Vanlig? 

Anonymkode: 60e67...301

Stakkars mann.

Anonymkode: f1128...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
På 20.5.2018 den 23.04, AnonymBruker skrev:

Jeg nøyer meg ikke med bare en orgasme når jeg har sex. Jeg må ha minst 2 for å være (noenlunde) tilfredsstilt. Har klart 11 på en runde. Vanlig? 

Anonymkode: 60e67...301

Hehe .. nei jeg er mer opptatt av kosen enn orgasmen. En orgasme holder for meg og så kan jeg onanere selv å ta de andre etterpå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2018 den 23.04, AnonymBruker skrev:

Jeg nøyer meg ikke med bare en orgasme når jeg har sex. Jeg må ha minst 2 for å være (noenlunde) tilfredsstilt. Har klart 11 på en runde. Vanlig? 

Anonymkode: 60e67...301

Nei, egentlig ikke noe jeg er så opphengt i, men de gangene det kommer mer enn en tar jeg som en deilig bonus. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1

Jeg synes derimot at det er skikkelig sexy å se kjæresten få orgasme ;). Orgasme betyr jo at man er tennt.  

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 20.5.2018 den 23.04, AnonymBruker skrev:

Jeg nøyer meg ikke med bare en orgasme når jeg har sex. Jeg må ha minst 2 for å være (noenlunde) tilfredsstilt. Har klart 11 på en runde. Vanlig? 

Anonymkode: 60e67...301

Tror ikke det er kjempevanlig.

På 20.5.2018 den 23.06, AnonymBruker skrev:

Stakkars mann.

Anonymkode: f1128...b50

Tja. Hvis hun trenger en time per orgasme og vil ha 2-11 stk høres det litt slitsomt ut.

Det positive er at man slipper å være redd for å dytte henne over grensen for tidlig. Så hvis det ikke tar jækla lang tid pr stk er det mest positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg synes derimot at det er skikkelig sexy å se kjæresten få orgasme ;). Orgasme betyr jo at man er tennt.  

Kommet dit, ja? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
9 timer siden, Xtra skrev:

Kommet dit, ja? 😉

Hahahaha :D  ;) 😍. Ja, nå tror du at jeg har sett han få en orgasme, eller flere ;)  :D . Har jeg? Ehhh Ja!!!! 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest franklyscarlet

Min rekord er 28 orgasmer på rad. Tok vel seks timer tilsammen. #hypomani

Jeg får også lyst på flere orgasmer på rappen. Synes ikke det er så rart. Er jo sykt digg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På ‎11‎.‎06‎.‎2018 den 2.22, franklyscarlet skrev:

Min rekord er 28 orgasmer på rad. Tok vel seks timer tilsammen. #hypomani

Jeg får også lyst på flere orgasmer på rappen. Synes ikke det er så rart. Er jo sykt digg :) 

SHIT- hvordan får du til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎06‎.‎2018 den 2.22, franklyscarlet skrev:

Min rekord er 28 orgasmer på rad. Tok vel seks timer tilsammen. #hypomani

Jeg får også lyst på flere orgasmer på rappen. Synes ikke det er så rart. Er jo sykt digg :) 

 

9 minutter siden, Guerrito skrev:

SHIT- hvordan får du til det? 

Grunnen til at jeg spør....

 

Sammen med partneren min kan jeg komme kanskje 3 ganger til tider ( altså at jeg får meg til å komme mens vi er sammen) og det er helt nydelig- jeg synes ofte én er forlite.

Jeg hadde en ganske merkelig opplevelse i det siste- jeg elsker å komme- men kommer aldri uten at jeg selv gjør det- men ¨sånn er det. Jeg har ingne forventinger om å komme under samleie eller på noen som helst annen måte uten at jeg selv gjør noe.  MEN-jeg har begynt med slike kuler og det siste jeg kjøpte var sånn med to. Da jeg var på toalettet måtte jeg sette meg litt sånn andelredes for å forsøke å slippe å ta dem ut mens jeg var der- jeg tenker ofte på sex så jeg tenkte allerede på partneren min da jeg entret toalettet- det som skjedde var at jeg kom mens jeg var på toalettet! Med de kulene i meg- så gjentok dette seg TRE ganer ila dagen! Plutselig ble jeg insiprert til å forsøke lignede stilling og få han til å berøre meg eksakt der kulene berørte meg for å se om det vil funke å komme under samleie! Og skjer DET så kommer jeg til å dævve- da blir jeg mulig som deg gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Guerrito skrev:

 

Grunnen til at jeg spør....

 

Sammen med partneren min kan jeg komme kanskje 3 ganger til tider ( altså at jeg får meg til å komme mens vi er sammen) og det er helt nydelig- jeg synes ofte én er forlite.

Jeg hadde en ganske merkelig opplevelse i det siste- jeg elsker å komme- men kommer aldri uten at jeg selv gjør det- men ¨sånn er det. Jeg har ingne forventinger om å komme under samleie eller på noen som helst annen måte uten at jeg selv gjør noe.  MEN-jeg har begynt med slike kuler og det siste jeg kjøpte var sånn med to. Da jeg var på toalettet måtte jeg sette meg litt sånn andelredes for å forsøke å slippe å ta dem ut mens jeg var der- jeg tenker ofte på sex så jeg tenkte allerede på partneren min da jeg entret toalettet- det som skjedde var at jeg kom mens jeg var på toalettet! Med de kulene i meg- så gjentok dette seg TRE ganer ila dagen! Plutselig ble jeg insiprert til å forsøke lignede stilling og få han til å berøre meg eksakt der kulene berørte meg for å se om det vil funke å komme under samleie! Og skjer DET så kommer jeg til å dævve- da blir jeg mulig som deg gitt...

Nå ble jeg nysgjerrig, hva slags kuler er det snakk om?

Anonymkode: ac3fe...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest franklyscarlet
2 timer siden, Guerrito skrev:

SHIT- hvordan får du til det?

Vibrator + god kontakt med bekkenbunnsmuskulaturen ✌🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...