Gå til innhold

Neurontin

Betti 11

Anbefalte innlegg

Hei

Legen sa at jeg skal ta en høyere dosis fordi jeg blir ikke kvitt hodepinen. Orker ikke mer. Føler meg slapp, svømmel, har pustevansker og en trykk i bryst. Kan det komme fra stress? Er dosen for høyt 900 mg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FjellOgDalar

Aldri hørt om Neurontin brukt mot hodepinelidelser, står heller ikke noe om det i felleskatalogen. Er det hodepine du har fått det mot? Det er best å vurdere effektiv dose opp mot blodverdier - skal ligge i et område på 20 - 120 (tror jeg det var). Hvilke doser som gir effektive serumkonsentrasjoner er svært individuelle i følge min nevrolog. Jeg tar selv Neurontin mot (nerve)smerter) og bruker 2800mg.

Skal sies at jeg føler det går litt treigere oppi toppen, og effekten er heller ikke fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fått neurontin for en uke siden fra fastlegen. Jeg skal prøve hvor mye jeg trenger. Jeg har nervesmerter i ryggen og det gå fra nakken til hode. Jeg merker nå fortsatt smerter. Da tror jeg at jeg trenger en høere dosis. Har du noe bevirkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...