Gå til innhold

seponering av lamictal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Kan jeg bråseponere lamictal? Går på 200mg, og vil gå tom etter helgen. Jeg har ingen mulighet for å få ny resept grunnet problemer med lege. Kommer dette til å bli problematisk?

Anonymkode: 07156...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 timer siden, kupton skrev:

Ja, det kan bli problematisk. Du bør gjøre det du kan for å skaffe deg medisinen.

Hva kan skje hvis jeg ikke får tak i medisinen? Vil jeg få mange ubehagelige symptomer?

Anonymkode: 07156...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sannsynligvis ikke. Men om du fra før er "på kanten" kan det trigge en ny depresjon. Går du mer enn en uke uten Lamictal, må du gå hele opptrappingsløpet på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, kupton skrev:

Nei, sannsynligvis ikke. Men om du fra før er "på kanten" kan det trigge en ny depresjon. Går du mer enn en uke uten Lamictal, må du gå hele opptrappingsløpet på nytt.

Så jeg må altså starte på 25mg og trappe opp på nytt i 5/6 uker hvis jeg slutter nå. Jeg har allerede depresjonssymptomer (men ikke slik det var tidligere før lamictalen), og jeg orker ikke en enda større nedtur. Får nok ta ansvar for egen helse, og fikse "problemet" med legen min slik at jeg får ny resept på lamictal så fort som mulig. Orker faktisk ikke en ny alvorlig depresjon og ukevis med opptrapping. Takk for svar:-)

Anonymkode: 07156...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...