Gå til innhold

Gråt så jeg hikstet når jeg kjørte bil


Soletti

Anbefalte innlegg

Har ett litt anstreng forhold til å kjøre bil på E39 men nå må jeg jo av og til det. Kjente på uroen men det gikk greitt. På vei hjem stoppet trafikken opp pga en bil med motorstopp. Ide jeg kjører forbi begynner jeg å skikkelig hulkegrine. Dette skjer ofte når jeg kjører bil alene. Hva er det? Noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er punktet hvor anspenningen løser seg og da er det ofte at man brøt ut i gråt.Vennine mine er også redd når hun kjører alene med bilen. Jeg fant ingen kur for henne. Jeg sa til henne at hun er en godt sjåfør og ikke trenger å vare redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg tenker at du bør kjøre til siden og ta en liten pause når du gråter. Det er ikke lov å kjøre bil når man er veldig følelsesmessig opprørt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg tenker at du bør kjøre til siden og ta en liten pause når du gråter. Det er ikke lov å kjøre bil når man er veldig følelsesmessig opprørt. :)

Jeg tenkte også å kjøre av men det var ikke noe sted å kjøre av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Betti 11 skrev:

Det er punktet hvor anspenningen løser seg og da er det ofte at man brøt ut i gråt.Vennine mine er også redd når hun kjører alene med bilen. Jeg fant ingen kur for henne. Jeg sa til henne at hun er en godt sjåfør og ikke trenger å vare redd.

Punktet ja, kanskje det bar det. En forløsning. Takk Betti 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...