Gå til innhold

Mensen i 3 uker..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har nå gått inn i min 3 uke med mensen, noe som er helt uvanlig for meg. Jeg blør alltid lite og det varer bare noen dager. Men denne gangen var jeg 4 dager forsinket når jeg egentlig skulle ha den. Jeg har veldig smerter nederst i magen og nedentil. Etter jeg har vært på do lukter det veldig stramt og vondt. De siste ukene med detta har jeg vært veldig sliten, sover hele tiden og er veldig amper av meg. Jeg tok en graviditetstest for 2 uker siden og den viste negativ.  Hva kan dette være? 

Anonymkode: eeba8...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå gått inn i min 3 uke med mensen, noe som er helt uvanlig for meg. Jeg blør alltid lite og det varer bare noen dager. Men denne gangen var jeg 4 dager forsinket når jeg egentlig skulle ha den. Jeg har veldig smerter nederst i magen og nedentil. Etter jeg har vært på do lukter det veldig stramt og vondt. De siste ukene med detta har jeg vært veldig sliten, sover hele tiden og er veldig amper av meg. Jeg tok en graviditetstest for 2 uker siden og den viste negativ.  Hva kan dette være? 

Anonymkode: eeba8...493

Tenker du har skrevet til feil forum. Du får svar av gynekolog under tema: graviditet og gynekologi. 

Anonymkode: f0c03...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det der ville jeg gått til lege med. Kan være en infekjson kanskje. Bare gjetting fra min side, men siden du har smerter, vond lukt og føler deg syk... Ring fastegen din, bedre md en skikkelig sjekk enn bare svar på nett - selv fra en gyn.

Anonymkode: ac449...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...