Gå til innhold

Spåkonen.. får alltid nye mail...


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Gjest Mina1

Jeg fikk gratis spådom for over ett år siden av en spåkone som kaller seg Laetizia. Jepp hun skriver en del ting som stemmer overens med livet mitt men jeg betaler ikke for tjenesten pga jeg tror dårlig på spådom i seg selv. Noen som har forsøkt det og følt at det stemmer? 

Denne mail fikk jeg i dag: 

Til å begynne med, så kunne jeg ikke se hva du kunne ønske deg mer hvis du oppnår alt det jeg så du ville få i livet, dersom alt går som planlagt. 
Så plutselig forsto jeg. Jeg visste plutselig hva jeg måtte gjøre for at din lykke skulle bli så fullkommen som mulig. Det er en tjeneste man ber meg utføre veldig sjeldent. Siste gang, var for ti år siden!... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja da jeg var ung. Nei jeg føler ikke at det stemmer. Tror bare de var interessert i personnummeret mitt sånn mange år senere jeg tenker. Man kan aldri forespørre seg og nettopp det er det ofte lite anledning til ved sånne ting. Det koster bare stadig mer. 

Har man utfordringer i livet som man kanskje håper vil bli annerledes i fremtida og leter etter bekreftelse på det så tror jeg bare man må prøve å huske at ting tar ofte litt tid og man må ta tingene ofte litt om litt.

Anonymkode: d6d81...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mina1 skrev:

Til å begynne med, så kunne jeg ikke se hva du kunne ønske deg mer hvis du oppnår alt det jeg så du ville få i livet, dersom alt går som planlagt. 
Så plutselig forsto jeg. Jeg visste plutselig hva jeg måtte gjøre for at din lykke skulle bli så fullkommen som mulig. Det er en tjeneste man ber meg utføre veldig sjeldent. Siste gang, var for ti år siden!... 

For noe piss. Beklager, men det var ikke engang elegant formulert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja da jeg var ung. Nei jeg føler ikke at det stemmer. Tror bare de var interessert i personnummeret mitt sånn mange år senere jeg tenker. Man kan aldri forespørre seg og nettopp det er det ofte lite anledning til ved sånne ting. Det koster bare stadig mer. 

Har man utfordringer i livet som man kanskje håper vil bli annerledes i fremtida og leter etter bekreftelse på det så tror jeg bare man må prøve å huske at ting tar ofte litt tid og man må ta tingene ofte litt om litt.

Anonymkode: d6d81...154

Enig med deg. Jeg tror at man kan uansett lage sin egen lykke med seg selv i livet selv om noen utfordringer er tøffe. Ta tak i ting litt etter litt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
Akkurat nå, laban skrev:

For noe piss. Beklager, men det var ikke engang elegant formulert. 

Enig med deg. Hun sender nok det samme til alle ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mitt råd til deg Mina. Hold deg borte fra spådom.!!!. Der er faktisk ikke noe å spøke med. 

Anonymkode: 38578...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg fikk gratis spådom for over ett år siden av en spåkone som kaller seg Laetizia. Jepp hun skriver en del ting som stemmer overens med livet mitt men jeg betaler ikke for tjenesten pga jeg tror dårlig på spådom i seg selv. Noen som har forsøkt det og følt at det stemmer? 

Denne mail fikk jeg i dag: 

Til å begynne med, så kunne jeg ikke se hva du kunne ønske deg mer hvis du oppnår alt det jeg så du ville få i livet, dersom alt går som planlagt. 
Så plutselig forsto jeg. Jeg visste plutselig hva jeg måtte gjøre for at din lykke skulle bli så fullkommen som mulig. Det er en tjeneste man ber meg utføre veldig sjeldent. Siste gang, var for ti år siden!... 

Herregud, tenk litt selv da. Selvfølglig er dette bare lureri.

Anonymkode: e34be...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt råd til deg Mina. Hold deg borte fra spådom.!!!. Der er faktisk ikke noe å spøke med. 

Anonymkode: 38578...dcf

Det er svindel, ikke noe annet.

Anonymkode: e34be...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Min lille erfaring var iallefall at alt skal man ikke tro på av hellige kuer og vise versa. Som min kjære søster kommenterer når hun har dagen "Jesus lovte jo også på tro og ære å komme tilbake men har vi sett noe til ham.??"#$€

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
På 24.5.2018 den 12.28, Mina1 skrev:

Jeg fikk gratis spådom for over ett år siden av en spåkone som kaller seg Laetizia. Jepp hun skriver en del ting som stemmer overens med livet mitt men jeg betaler ikke for tjenesten pga jeg tror dårlig på spådom i seg selv. Noen som har forsøkt det og følt at det stemmer? 

Denne mail fikk jeg i dag: 

Til å begynne med, så kunne jeg ikke se hva du kunne ønske deg mer hvis du oppnår alt det jeg så du ville få i livet, dersom alt går som planlagt. 
Så plutselig forsto jeg. Jeg visste plutselig hva jeg måtte gjøre for at din lykke skulle bli så fullkommen som mulig. Det er en tjeneste man ber meg utføre veldig sjeldent. Siste gang, var for ti år siden!... 

Det er bare tull, får mail derfra jeg også daglig omtrent. Desperate folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
7 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er bare tull, får mail derfra jeg også daglig omtrent. Desperate folk!

Det er sant. Ja tror vi er flere som i desperasjon har ønsket å bli spådd gratis, og etterpå så får vi mange mail fra spådamene fordi de vil selge. Og håper at vi er så desperate at vi vil liksom "vite" mer :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Mina1 skrev:

Det er sant. Ja tror vi er flere som i desperasjon har ønsket å bli spådd gratis, og etterpå så får vi mange mail fra spådamene fordi de vil selge. Og håper at vi er så desperate at vi vil liksom "vite" mer :D 

Ja det er det de håper på, like greit å ringe noen synske da men de er jo heller ikke seriøse 😮 Blitt skuffet endel ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mina1
54 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er det de håper på, like greit å ringe noen synske da men de er jo heller ikke seriøse 😮 Blitt skuffet endel ganger!

Jepp. Jeg har møtt noen som påsto de var synske. De tjente penger på det og. Da de skulle fortelle noen hva de så, sa vedkommende de fortalte det om at dette er ikke riktig. Da sa de: ja vi kan iblant ta feil. Husker de skulle fortelle noe de så fra fortiden til en person. Og vedkommende sa at det de sa som var rett kunne alle gjette seg til. Men det de sa som var feil , var fullstendig så feil det kunne bli. Alle de synske sa ulike ting og.... Og så virket det iblant som de forsøkte å late som om de så det samme... altså hvis en sa en ting så spillte den andre litt med i det den sa... Helt sykt!. Jeg var en gang på en forsamlingsmøte der man kunne treffe disse klarsynte. En av dem var venn med en jeg kjente.

Det er det sykeste møte jeg har vært på i mitt liv ;) :D . Trodde ikke på dem. Før møte så trodde jeg mer på klarsynte, men etterpå så var jeg fullstendig skuffet. ;)  . De våget ikke å fortelle hva de så om meg. Ingenting. De forsøkte ikke engang, men jeg spurte dem heller ikke hehe. Er ganske mange år siden. 

Husker at hun ene virket til å late som om hun fikk frysninger dersom hun så et eller annet... Helt sykt. Det så virkelig tilgjort ut :D .Så ut som et rent skuespill. Til og med et skuespill ser mer virkelig ut. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, Mina1 skrev:

Jepp. Jeg har møtt noen som påsto de var synske. De tjente penger på det og. Da de skulle fortelle noen hva de så, sa vedkommende de fortalte det om at dette er ikke riktig. Da sa de: ja vi kan iblant ta feil. Husker de skulle fortelle noe de så fra fortiden til en person. Og vedkommende sa at det de sa som var rett kunne alle gjette seg til. Men det de sa som var feil , var fullstendig så feil det kunne bli. Alle de synske sa ulike ting og.... Og så virket det iblant som de forsøkte å late som om de så det samme... altså hvis en sa en ting så spillte den andre litt med i det den sa... Helt sykt!. Jeg var en gang på en forsamlingsmøte der man kunne treffe disse klarsynte. En av dem var venn med en jeg kjente.

Det er det sykeste møte jeg har vært på i mitt liv ;) :D . Trodde ikke på dem. Før møte så trodde jeg mer på klarsynte, men etterpå så var jeg fullstendig skuffet. ;)  . De våget ikke å fortelle hva de så om meg. Ingenting. De forsøkte ikke engang, men jeg spurte dem heller ikke hehe. Er ganske mange år siden. 

Husker at hun ene virket til å late som om hun fikk frysninger dersom hun så et eller annet... Helt sykt. Det så virkelig tilgjort ut :D .Så ut som et rent skuespill. Til og med et skuespill ser mer virkelig ut. 

 

Ja har vært borti det flere ganger jeg og, hvem som helst kan være synsk visst. Men det var ei som imponerte meg da,men ringer ikke av resekt for henne. Og det er jo ikke meningen vi skal bli avhengig av klarsynte, vi må takle livet selv og ta egne valg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
10 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja har vært borti det flere ganger jeg og, hvem som helst kan være synsk visst. Men det var ei som imponerte meg da,men ringer ikke av resekt for henne. Og det er jo ikke meningen vi skal bli avhengig av klarsynte, vi må takle livet selv og ta egne valg :) 

Vi må være våre egne lykkesmeder. Veldig viktig å gjøre det beste ut av livet. Ikke bekymre seg for mye, men leve. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2018 den 21.29, stjernestøv skrev:

Ja det er det de håper på, like greit å ringe noen synske da men de er jo heller ikke seriøse 😮 Blitt skuffet endel ganger!

Tror ikke du får mer ut av å ringe såkalt synske enn av å ringe spådamer, der går ut på ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, Mina1 skrev:

Vi må være våre egne lykkesmeder. Veldig viktig å gjøre det beste ut av livet. Ikke bekymre seg for mye, men leve. :) 

Ja sant det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 timer siden, Xtra skrev:

Tror ikke du får mer ut av å ringe såkalt synske enn av å ringe spådamer, der går ut på ett.

Ja det gjør vel det. Men de spåkonene er en bedrift tror jeg, flere personer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...