Gå til innhold

Hvordan er det med å la den elektriske tannbørsten( merke:Braun) stå i laderen når man sover mange timer?


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min står i laderen hele tiden, ellers glemmer jeg å lade den. Den har stått i laderen i mange år og det har gått bra så langt ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

På tannlegekontoret anbefalte de å la stå i lader døgnet rundt. Farefritt sa de men det er et par år siden.

Det er så lett å bli ført bak lyset i dag synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Min søster var kjempeheldig med robotgressklipperladeren så stikkontakten brant så hun er kjempeskeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Alle er ikke like opplyste selv i dag. Men de sa ingenting om hvor mange branner som var startet på grunn av denne type slendrian. Men bedre føre var enn etter snar selvsagt.  Ellers er det som regel kveiler med  ikke jordet skjøteledninger som er stor farepotensiale har jeg hørt. 

Godt man tar det opp med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...