Gå til innhold

Solk hos deg?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Sol hos meg, har sittet litt ute i dag. Varmt og godt, det er bra etter den kalde vinteren. Herlig :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sol og altfor varmt. Liker at det er tørt da, for søle er ikke så stas egentlig. Også blir jeg dårlig av høy luftfuktighet. Men det blir fryktelig mye støv i lufta når det er så tørt som nå og det er litt slitsomt. Føler liksom at jeg puster inn sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Trine skrev:

Sol og altfor varmt. Liker at det er tørt da, for søle er ikke så stas egentlig. Også blir jeg dårlig av høy luftfuktighet. Men det blir fryktelig mye støv i lufta når det er så tørt som nå og det er litt slitsomt. Føler liksom at jeg puster inn sand.

Ja det er vel tørt og sand som fyker rundt, men deilig med sol da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er vel tørt og sand som fyker rundt, men deilig med sol da. 

Ja, deilig med sol, men jeg klarer ikke gjøre så mye når det er så varmt. Kunne godt vært sol og litt kjøligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Trine skrev:

Ja, deilig med sol, men jeg klarer ikke gjøre så mye når det er så varmt. Kunne godt vært sol og litt kjøligere.

Ja du har nok sola mye lenger enn meg, jeg setter pris på de timene den er her :) Blir kjølig når sola går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja du har nok sola mye lenger enn meg, jeg setter pris på de timene den er her :) Blir kjølig når sola går. 

Ja, her er det sol fra morgen til kveld. Går den bak fjella hos deg? Var ikke mer enn 9 grader på morgenen i dag, men det var visst ikke nok til å få kjølt ned soverommet. Klarer liksom ikke sove mer enn 6-7 timer nå, og det er litt for lite for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Ja, her er det sol fra morgen til kveld. Går den bak fjella hos deg? Var ikke mer enn 9 grader på morgenen i dag, men det var visst ikke nok til å få kjølt ned soverommet. Klarer liksom ikke sove mer enn 6-7 timer nå, og det er litt for lite for meg.

Ja den går ned bak fjellene før klokka seks,og kommer vel i ni tiden om morningen. Så kjølig på mitt soverom. Kjipt at du ikke får nok søvn da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja den går ned bak fjellene før klokka seks,og kommer vel i ni tiden om morningen. Så kjølig på mitt soverom. Kjipt at du ikke får nok søvn da. 

Vi burde kanskje bytte sted. Så kan jeg bo der og du bo her :D Men dere har vel egentlig ganske mye regn, og det er jeg ikke så interessert i egentlig. Her går sola bak trærne, men er ikke helt sikker på akkurat når. Er litt sol ute enda ihvertfall. Og det var sol da jeg våknet kl. 7. Og det er varmt selv om sola er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Vi burde kanskje bytte sted. Så kan jeg bo der og du bo her :D Men dere har vel egentlig ganske mye regn, og det er jeg ikke så interessert i egentlig. Her går sola bak trærne, men er ikke helt sikker på akkurat når. Er litt sol ute enda ihvertfall. Og det var sol da jeg våknet kl. 7. Og det er varmt selv om sola er borte.

Ja vi kunne byttet sted hehe :D Ja det er masse regn her, nå har vi vært bortskjemte en ukes tid og det ser ut til å fortsette. Det er bare utrolig syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja vi kunne byttet sted hehe :D Ja det er masse regn her, nå har vi vært bortskjemte en ukes tid og det ser ut til å fortsette. Det er bare utrolig syns jeg. 

Haha, ja, jeg blir nesten litt bekymret for at finværet blir brukt opp. Bør komme meg på telttur snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Haha, ja, jeg blir nesten litt bekymret for at finværet blir brukt opp. Bør komme meg på telttur snart!

Ja det er jeg bekymret for, veldig! Hadde vært godt med fint vær i juni også. Ja det høres koselig ut med telttur. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jeg bekymret for, veldig! Hadde vært godt med fint vær i juni også. Ja det høres koselig ut med telttur. :) 

Ja, nå ser jeg liksom for meg at det plutselig snur, også regner det i en måned i strekk. Ja, det er ganske koselig. Og nå er det jo perfekt teltvær. Kanskje bare litt varmt. Men må bli på fjellet, for jeg orker ikke telte i skogen, og der er det jo ikke like varmt som her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 timer siden, Trine skrev:

Ja, nå ser jeg liksom for meg at det plutselig snur, også regner det i en måned i strekk. Ja, det er ganske koselig. Og nå er det jo perfekt teltvær. Kanskje bare litt varmt. Men må bli på fjellet, for jeg orker ikke telte i skogen, og der er det jo ikke like varmt som her.

Ja det ser jeg for meg også, det hadde vært kjedelig. Ja på fjellet er det vel litt kjøligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Tror alle har fint vær nå og er ute og nyter det, det er jo så stille her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2018 den 20.26, stjernestøv skrev:

Tror alle har fint vær nå og er ute og nyter det, det er jo så stille her inne. 

Oppi nord er det ikke så fint, tror jeg. Jeg har vært på fjelltur og stevne i to dager, så derfor har ikke jeg vært her. Ikke at jeg har så mye å skrive uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad for finværet. Håper bare at avlingene ikke blir helt ødelagt og at det ikke blir noen større branner.

Idag skal jeg kjøre langt, så er glad for at det er et bra klimaanlegg i bilen.☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Trine skrev:

Oppi nord er det ikke så fint, tror jeg. Jeg har vært på fjelltur og stevne i to dager, så derfor har ikke jeg vært her. Ikke at jeg har så mye å skrive uansett da.

Ok. Du tar deg ut du :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, emilie321 skrev:

Er glad for finværet. Håper bare at avlingene ikke blir helt ødelagt og at det ikke blir noen større branner.

Idag skal jeg kjøre langt, så er glad for at det er et bra klimaanlegg i bilen.☺️

Ja det er herlig! 

God tur :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...