Gå til innhold

HHva er tillatt å gi til en lærer i avslutninggave? Noen lærere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ønsker å gi en spesiel gave som takk til en helt fantastisk lærer som virkelig har stått på for vår sønn(med ekstra behov).Vi setter så ufattelig pris på dette og kjenner vi vil gi noe for å vise vår takknemlighet.

Tips om gaver og regler for dette mottas med et stort takk!:))

Anonymkode: 59a98...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er så strenge regler for avslutningsgaver til lærere, det er lange tradisjoner for at de mottar det? Gi noe litt fleksibelt, f.eks. et gavekort fra en bokhandlerkjede eller sportsbutikk? Styr i hvert fall unna lysestaker og andre pyntegjenstander, det får de rikelig av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Tror heller ikke det er så strengt. Da den forrige klassen min gikk ut, fikk jeg et smykke av en familie jeg hadde hatt veldig mye med å gjøre. Spurte rektor den gangen, og hun sa det var greit.  Av en annen familie fikk jeg et gavekort på Tilbords. Ellers har jeg fått blomster og bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker å gi en spesiel gave som takk til en helt fantastisk lærer som virkelig har stått på for vår sønn(med ekstra behov).Vi setter så ufattelig pris på dette og kjenner vi vil gi noe for å vise vår takknemlighet.

Tips om gaver og regler for dette mottas med et stort takk!:))

Anonymkode: 59a98...98e

Jeg sier som de andre - gå for gavekort, bøker ang. noe dere vet h*n er interessert i eller noe slikt. Styr unna pynteting og spesielt ting med inngravert hilsen, det kan man skrive på et kort. :) Jeg bare tenker at lærere antagelig får mengder med ting ettersom årene går. Men jeg er overbevist om at de synes det er hyggelig altså! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...