Gå til innhold

Er det riktig å si at innvandringen er stoppet slik flere grupper ønsket på åtti tall?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og hvordan kan vi stoppe alt som mange mener trenger å stoppes i dag? Såsom alt som truer klima og liv og helse og økonomi og så mangt i dag også? Og er det fruktbart å ha et slikt " stoppefokus" på alt? Og er alt så målbart? Føler bare at alt kan man ikke tro på.

(Bare noen " flares" iog kanskje syke tanker i sommervarmen.)

Anonymkode: 7f886...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vet ikke. Jeg stoler lite på statistikkene i media som jeg har sett. Snart gir jeg bare opp å følge med i politikk i det hele tatt og jeg tror ikke jeg er alene om oppgitthetsopplevelse. Jeg tror bare vi er så mange jeg som bare kaster inn håndkleet i dag i så mye. 

Anonymkode: 7f886...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Jeg stoler lite på statistikkene i media som jeg har sett. Snart gir jeg bare opp å følge med i politikk i det hele tatt og jeg tror ikke jeg er alene om oppgitthetsopplevelse. Jeg tror bare vi er så mange jeg som bare kaster inn håndkleet i dag i så mye. 

Anonymkode: 7f886...c2e

Data fra SSB:

Bilderesultat for innvandring statistikk norge ssb

Anonymkode: 769df...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ofte ressurser det står på på alle nivå tror jeg. Framtida vil nok trenge et løft ja.

Jeg tviler på om det i særlig grad er jobber eller blir det ,verken til innvandrer eller ikke- innvandrer. Men vanskelig å spå spesielt om fremtida. Godt man ikke har særlig ansvar for annet enn seg selv .Alle har sitt. Fremtida får nok " mere enn maten" ja.

Anonymkode: 7f886...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Det ble innvandringsstopp slik at man ikke kunne komme fra feks Pakistan og bosette seg her, uten annen grunn en arbeid. Det kunne man gjøre før. 

 

Men asyl-innvandringen er ikke stoppet, og heller ikke familiegjenforeningen, så vi har mer innvandring en noen gang.

Det eneste er att de som kommer får asyl eller opphold på humanitært grunnlag. De samme somalierne som sender sine egne barn på koranskoler og drar til ferie til landet de er "forfulgt" i, får altså asyl. Så hva er innvandringsstoppet verdt? Nesten ikke noe.

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Akkurat det siste er helt uforståelig ja. At noen kan ønske barna sine ja overhodet noen så vondt. Ødelagt for livet sikkert og blir aldri menneske igjen.

Anonymkode: 7f886...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...