AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre mot angsten min, fordi det blir mye verre. Det er ikke bare angst i mørke. Alle andre småting få meg til å sjelve. Da datteren var på tur med sykkel var jeg redd at hun ha en ulykke. Det tok en liten tid for å roe meg ned og i tilleg kjemper jeg mot helseangst hvor jeg tenker hva sjer når nyrene ble ødelagt. Det kommer i bølger og blir nå veldig plagsom. Jeg har vart aldri så redd som nå. Føler meg litt hjelpløs. Sliter med depression, traumaer og har hjemme stress. Hvordan kan jeg omgå det. Det kommer som en overfall og ofte i upassende momenter. Anonymkode: feeb4...093 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Går du i noen behandling? Å ha det sånn er slitsomt og vondt, men det er hjelp å få. Om du ikke er i noe behandling, ta kontakt med fastlegen din som kan henvise videre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Jeg venter å få beskjed fra dps. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Trenger ikke vare anonymt. Det siste dagene var det verre. Når gå handle ble jeg veldig irritert på småting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.