AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg skriver for å spørre om noe i en akutt situasjon. Jeg slutta for ca 2 måneder siden på zoloft etter gradvis nedtrapping pga genprøve som viste ikke effekt. Det er mange ting i livet mitt som er veldig vanskelig. Forholdet til sambo er ikke bra nå. Han sover hele tiden og han har gjort det i åresvis. Av flere grunner (medisiner, lavt stoffskifte) men også fordi han er sliten av meg. Jeg mener at etterhvert som tiden har gått uten zoloft så har det bare gått nedover... og med forholdet og. Nå er jeg kommet på et bunn nivå hvor jeg begynner å miste kontroll over ord og handlinger... og jeg vil ikke at forholdet skal lide mer... Jeg har mye zoloft hjemme. Kan det ha noe hensikt å starte på 25 mg i dag og snakke med behandler på mandag? Får vel ikke akutt innleggelse. Kan å starte opp igjen med zoloft hjelpe? Er så desperat. Anonymkode: f3912...dac 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Hvis genprøve viste at zoloft ikke virket ville jeg snakket med lege om et annet atiepressiva som du kunne prøvet, kanskje brintellix for eksempel, det er litt annerledes. Eller wellbutrin. Snakk med legen din, bestill en time, ikke bare begnn igjen med zoloft. Anonymkode: 40a68...d41 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis genprøve viste at zoloft ikke virket ville jeg snakket med lege om et annet atiepressiva som du kunne prøvet, kanskje brintellix for eksempel, det er litt annerledes. Eller wellbutrin. Snakk med legen din, bestill en time, ikke bare begnn igjen med zoloft. Anonymkode: 40a68...d41 Det er nok lurt... får se de neste dagene og så har jeg time om 2 uker. Begynner ikke på igjen på zoloft. Anonymkode: f3912...dac 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Et interessant innlegg. Om kartet og terrenget ikke stemmer, er det da kartet eller terrenget som er riktig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 7 timer siden, kupton skrev: Et interessant innlegg. Om kartet og terrenget ikke stemmer, er det da kartet eller terrenget som er riktig? Ja det er så vanskelig å vite om jeg skal stole på meg selv eller den prøven, hvis jeg har forstått deg rett da? Utrolig vanskelig det der. Anonymkode: f3912...dac 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.