Gå til innhold

slutta på zoloft og akutt dårlig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skriver for å spørre om noe i en akutt situasjon. Jeg slutta for ca 2 måneder siden på zoloft etter gradvis nedtrapping pga genprøve som viste ikke effekt.

Det er mange ting i livet mitt som er veldig vanskelig. Forholdet til sambo er ikke bra nå. Han sover hele tiden og han har gjort det i åresvis. Av flere grunner (medisiner, lavt stoffskifte) men også fordi han er sliten av meg. 

Jeg mener at etterhvert som tiden har gått uten zoloft så har det bare gått nedover... og med forholdet og. Nå er jeg kommet på et bunn nivå hvor jeg begynner å miste kontroll over ord og handlinger... og jeg vil ikke at forholdet skal lide mer...

Jeg har mye zoloft hjemme. Kan det ha noe hensikt å starte på 25 mg i dag og snakke med behandler på mandag? Får vel ikke akutt innleggelse.

Kan å starte opp igjen med zoloft hjelpe? Er så desperat.

Anonymkode: f3912...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis genprøve viste at zoloft ikke virket ville jeg snakket med lege om et annet atiepressiva som du kunne prøvet, kanskje brintellix for eksempel, det er litt annerledes. Eller wellbutrin. Snakk med legen din, bestill en time, ikke bare begnn igjen med zoloft.

Anonymkode: 40a68...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis genprøve viste at zoloft ikke virket ville jeg snakket med lege om et annet atiepressiva som du kunne prøvet, kanskje brintellix for eksempel, det er litt annerledes. Eller wellbutrin. Snakk med legen din, bestill en time, ikke bare begnn igjen med zoloft.

Anonymkode: 40a68...d41

Det er nok lurt... får se de neste dagene og så har jeg time om 2 uker. Begynner ikke på igjen på zoloft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et interessant innlegg. Om kartet og terrenget ikke stemmer, er det da kartet eller terrenget som er riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, kupton skrev:

Et interessant innlegg. Om kartet og terrenget ikke stemmer, er det da kartet eller terrenget som er riktig?

Ja det er så vanskelig å vite om jeg skal stole på meg selv eller den prøven, hvis jeg har forstått deg rett da? Utrolig vanskelig det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...