AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Far og datter har ofte krangel slik at hun trekker seg tilbake. Han kritiserer, klager på oppførselen hennes og ta hun ikke alvor. Null insikt fra hans side. Han er offer på grunn av henne. Jeg stå mellom og forsøker å mekle, men uten hell. Hun vil ikke leve mer sammen med ham. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er selv syk og kan ikke jobbe. Hva kan jeg gjøre at hun har det bra? Jeg vil ikke miste henne. Hvem kan hjelpe? Jeg vil helst unngår barnevernet. Anonymkode: fbd35...073 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Far og datter har ofte krangel slik at hun trekker seg tilbake. Han kritiserer, klager på oppførselen hennes og ta hun ikke alvor. Null insikt fra hans side. Han er offer på grunn av henne. Jeg stå mellom og forsøker å mekle, men uten hell. Hun vil ikke leve mer sammen med ham. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er selv syk og kan ikke jobbe. Hva kan jeg gjøre at hun har det bra? Jeg vil ikke miste henne. Hvem kan hjelpe? Jeg vil helst unngår barnevernet. Anonymkode: fbd35...073 Hva krangler de om? Mener du at disse kranglene kun skyldes far? Og hva er det hun mener er så vanskelig at hun ikke vil bo sammen med faren sin? Dersom han objektivt behandler henne på en slik måte at hun ikke bør bo sammen med ham, så må noe gjøres med dette. Men dersom hun mer er en vanlig 13-åring som gjerne vil ha det akkurat som hun vil, så finnes vanligvis ikke alternativet "å ikke ville bo sammen med faren". Det er vanskelig å få noe tydelig inntrykk av hva som foregår ut i fra det du skriver, - handler dette primært om at faren er umulig eller har din datter funnet ut at hun kan få til å splitte dere foreldre i konfliktsituasjoner, slik at du holder med henne? Anonymkode: ffb82...528 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Han er så kritiserende en eksampel. Hun hadde kuttet foten, fordi hun hadde ingen vannsko for å bade i havet. Kuttene var liten, men i tåene og da gjør det ekstra vondt. Hun ringte om han kan hente henne 10 minutter veg med bil. Han sa til meg at hun er for lat å sykkle. Da vi kom tul stedet sa han med sarkastiske tone ja ja du kan ikke sykkle. Hun sa du tror meg ikke? Hun var veldig sjokkert og kaller han en idiot. Da sa han at det gis ingen ekstra penger og denne helgen ingen søtsaker og at hun må vente lengre med internett på mobilen. Jeg sa ingenting og tenkte det er overdreven å kommer med så mye konsekvenser. Hun gikk på rommet sitt og gråt og jeg trengte en halv time å roe henne ned, fordi hun hyperventilerte. Hun ble mobbet på skolen og krangler med far. Hun lider under ham. Han forteller hvor tøff han var i barndommen og ta henne ikke alvor. Han klager ofte at hun gjør ingenting i hushold og at hun er lat. Han har ingen følelse for puberteten. Han klager så lenge til hun er sur og da kommer kjellordene ut. Han ta det bokstavelig og tenker hun hater ham. Det sårer meg at de krangler så mye. Jeg vurderer å flytte ut med henne. Anonymkode: fbd35...073 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.