Gå til innhold

Hva tenker vi om Karius?


Gjest Gargamel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mina1

Karius, i Karius og Baktus? ;). What ? Har du drukket på en lørdags kveld? Haha ;)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty

børster og bruker tanntråd hver kveld. Evnt fotballspiller jeg aldri har hørt om før i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mina1 skrev:

Karius, i Karius og Baktus? 

Sannsynligvis ikke. Karius er en Liverpool-spiller (keeper) som angivelig hadde en dårlig dag på jobb da laget hans tapte CL-finalen i kveld. Real Madrid tok tittelen.

Jeg så ikke tabbene, så jeg mener ingenting. Men generelt synes jeg det må være tungt å være målvakt, for alle gjør feil, men deres blir ofte så avgjørende.

Jeg visste ikke at Gargamel var Liverpoolsupporter. Sønnen min er det, men ikke jeg.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ok søkte på youtube, ser ikke på fotball :P , av de 3 så var

1 veldig dårlig

 2 litt "uflaks" siden han var i lufta når ballen ble sparket regnet nok ikke med det sparket så kunne ikke reagere fort nok   

 3 merkelig var ikke noe skru mulig litt svak vind men den burde han vel tatt selv om den var skutt hardt, på det nivået o.0

Så, enten kjøpt og betalt, eller bare veldig uheldig. Hvem vet. Ihvertfall ikke jeg...

Anonymkode: a85ba...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
6 timer siden, Gargamel skrev:

Kjør debatt. 

Nå forstår jeg gargamel. Jeg spøkte og tullet litt med deg i svaret i går. Kun ment som humor. Jeg trodde du diskuterte Karius i Karius og Baktus filmen. Mulig fordi et hull var på gang. Men nå er jeg med. Karius er en fotballspiller :)

4 timer siden, laban skrev:

Sannsynligvis ikke. Karius er en Liverpool-spiller (keeper) som angivelig hadde en dårlig dag på jobb da laget hans tapte CL-finalen i kveld. Real Madrid tok tittelen.

Jeg så ikke tabbene, så jeg mener ingenting. Men generelt synes jeg det må være tungt å være målvakt, for alle gjør feil, men deres blir ofte så avgjørende.

Jeg visste ikke at Gargamel var Liverpoolsupporter. Sønnen min er det, men ikke jeg.

Takk for opplysningen. Det er meg som ikke var med i hva det gjaldt  og trodde at gargamel hadde fått hull i en tann hehe. Skrev noe på humor under og håper gargamel  forstår at det var bare humoren min og ikke noe latterliggjøring eller annet slemt. Var redd han misforsto etterpå. 

Men nå er jeg med : Karius  er en fotballspiller / keeper. Da forstår jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så sist del av kampen igår og synes utrolig synd på Karius. Han hadde virkelig en dårlig dag på jobben. Han var visstnok helt knust etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt

Jeg så kampen, og synes altså så synd på den gutten. Han er bare 24 år, og med det enorme presset han er utsatt for, må han være ordentlig mentalt sterk. Håper han har et team rundt seg som kan nå inn til han og hjelpe han videre hvis han trenger det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, Mina1 skrev:

Skrev noe på humor under og håper gargamel  forstår at det var bare humoren min og ikke noe latterliggjøring eller annet slemt. Var redd han misforsto etterpå. 

Men nå er jeg med : Karius  er en fotballspiller / keeper. Da forstår jeg. 

Det hadde tatt seg ut om jeg skrev en så kryptisk melding, og ble fornærmet om noen misforsto😁

Nei, du trenger ikke være redd for det.

6 timer siden, laban skrev:

Sannsynligvis ikke. Karius er en Liverpool-spiller (keeper) som angivelig hadde en dårlig dag på jobb da laget hans tapte CL-finalen i kveld. Real Madrid tok tittelen.

Jeg så ikke tabbene, så jeg mener ingenting. Men generelt synes jeg det må være tungt å være målvakt, for alle gjør feil, men deres blir ofte så avgjørende.

Jeg visste ikke at Gargamel var Liverpoolsupporter. Sønnen min er det, men ikke jeg.

Jeg har også en sønn som satt med Liverpooldrakt og så hele greia. Han var ganske lang i maska etter at de tapte på en så tragisk måte. Jeg er ikke Liverpoolsupporter selv. 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

ok søkte på youtube, ser ikke på fotball :P , av de 3 så var

1 veldig dårlig

 2 litt "uflaks" siden han var i lufta når ballen ble sparket regnet nok ikke med det sparket så kunne ikke reagere fort nok   

 3 merkelig var ikke noe skru mulig litt svak vind men den burde han vel tatt selv om den var skutt hardt, på det nivået o.0

Så, enten kjøpt og betalt, eller bare veldig uheldig. Hvem vet. Ihvertfall ikke jeg...

Anonymkode: a85ba...361

Den hvor han kastet rett inn i en motspiller ser jeg på litt som en "freak accident". Nesten som når en baseball-pitcher treffer en måke i lufta. Jeg tror ikke motspilleren heller så den komme.

Det at han rett og slett ikke klarer å stoppe ballen er litt verre å bortforklare, men det kan ha vært presset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror han ble så satt ut av den første usannsynlige scoringen, at han ikke helt klarte å samle seg igjen da han skulle redde på nytt, og derfor gjorde tabbe nr. 2.

Synes veldig synd på ham, og håper han har gode folk rundt seg nå, som minner ham om hvor uviktig dette er i den store sammenhengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter han har sovet innmari dårlig i natt, og jeg fikk helt vondt av han i går. Salah var dessuten ikke den eneste som ble regelrett meiet ned med overlegg av Ramos i går, også Karius fikk seg en kjatring av samme mann like før RMs første scoring: https://mobile.twitter.com/68Bor/status/1000484828662427648/video/1

Gjetter ellers Klopp bruker sommeren på å finne en erstatter. Vi har solid likviditet nå. Jeg er imidlertid en av dem som har forsvart Karius, han har ikke vært så elendig denne sesongen som folk skal ha det til. Han blør for skjorta og jeg håper han ikke selges.

Ramos kan ta seg en bolle by the way, makan!

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kayia skrev:

Vi har solid likviditet nå. 

Du og de andre i LFC-ledelsen mener den er solid? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

Du og de andre i LFC-ledelsen mener den er solid? 😁

Sammenlignet med tidligere år er den god ja. 

Hilsen Kayia Chairmaninherdreams :D❤️ 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

I see what you did there

Bilderesultat for coca cola image delicious

Anonymkode: a85ba...361

 Nå ble jeg tørst, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
16 timer siden, Kayia skrev:

Jeg gjetter han har sovet innmari dårlig i natt, og jeg fikk helt vondt av han i går. Salah var dessuten ikke den eneste som ble regelrett meiet ned med overlegg av Ramos i går, også Karius fikk seg en kjatring av samme mann like før RMs første scoring: https://mobile.twitter.com/68Bor/status/1000484828662427648/video/1

Gjetter ellers Klopp bruker sommeren på å finne en erstatter. Vi har solid likviditet nå. Jeg er imidlertid en av dem som har forsvart Karius, han har ikke vært så elendig denne sesongen som folk skal ha det til. Han blør for skjorta og jeg håper han ikke selges.

Ramos kan ta seg en bolle by the way, makan!

Hm. Ja, vanskelig å se hva som skjer, men det ser nesten ut som han blir slått ned. Det kan ha stresset ham opp og ødelagt konsentrasjonen.

Jeg har ikke peiling på hvordan han har gjort det før i sesongen, men antar man må være ganske god for å bli keeper i Liverpool. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...