Gå til innhold

Tusen takk jeg lever

Betti 11

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare sir tusen takk til dere snille mennesker. Å skrive her har reddet livet mitt og hjalp meg å kjempe i mot tvangstanker og andre ting. Dere som tenker om selvmord skulle finne en utvei. Det lønner seg. Å søke hjelp har ingenting å gjøre med tap og å blir ufør er ikke verdens undergang. Det spiller ingen rolle hvor mye penger man har og hva andre tenker. En tigger på gata er ikke mindre verd enn vi. Det er også et menneske og fortjener å leve. Man må ikke se ut som en supermodel. Det er alt overfladisk og manipulert. Virkligheten er annerledes. Vi strever etter makt, annerkjennelse og rikdom. Når vi se bak fassaden har de rike det samme problemene som vi har. La dere ikke lure av prestige, rikdom og skjønnhet. Selv en som lever på gata kan også vare lykkelig. Jeg hvet hvor vanskelig det er å ikke tenke på selvmord, men når jeg se hvor mye støtte jeg fant, da jeg skrev med mental helse og de rådet meg å snakke med fastlegen tenker jeg annerledes. Jeg klarte å skrive opp hva jeg opplevde og hva det feiler meg. Legen støtter meg hvor mye han kan. Jeg fikk en henvisning til dps og til sykepleieren i kommunen. Jeg skriver her om å lufte tankene mine, men jeg er fortsatt suicidal. Det tar tid å komme på bena igjen. Jeg er ganske ødelagt psykisk og fysisk, men dukker opp igjen. Jeg har en godt dag og derfor klarer jeg å skrive det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg dårlig igjen. Jeg var hos tannlegen og jeg var veldig redd. Da jeg satt i stolen ringte psykisk helsetjeneste meg. Kunne ikke ta telefonen og angrer meg nå. Nå må jeg vente igjen.Nå har jeg ingen energi til overs , fordi jeg er så trøtt fra tabletter. Prøver å holde meg våken. Jeg hadde nesten kjøpt meg skadeverktøy, men tenkte på datteren og vipps var jeg igjen full tilgjenglig. Jeg er skuffet over meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Betti 11 skrev:

Nå er jeg dårlig igjen. Jeg var hos tannlegen og jeg var veldig redd. Da jeg satt i stolen ringte psykisk helsetjeneste meg. Kunne ikke ta telefonen og angrer meg nå. Nå må jeg vente igjen.Nå har jeg ingen energi til overs , fordi jeg er så trøtt fra tabletter. Prøver å holde meg våken. Jeg hadde nesten kjøpt meg skadeverktøy, men tenkte på datteren og vipps var jeg igjen full tilgjenglig. Jeg er skuffet over meg selv.

Kunne du ikke ringt dem opp igjen? Synd du er dårlig igjen, det er ikke godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit å bli sliten av å være hos tannlegen. Det skal du ikke klandre deg selv for. De ringer vel opp igjen og hvis ikke kan du ringe og si det som det var. Helt forståelig grunn til å ikke ta telefonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...