Gjest elina777 Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 At det var å se inn i fremtiden isåfall får jeg hiv og føflekkreft og det sier tegnene nå også jeg tror ikke bestevenninna mi vil drepe meg, men hun har så og si kuttet kontakten så det var symbolsk og tyrkern overvåker meg ikke, med folk, taxisjåfører og planta kamera i laptopen min, men jeg trodde han var noe større enn denne verden og Gud ser alt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 8 timer siden, elina777 skrev: At det var å se inn i fremtiden isåfall får jeg hiv og føflekkreft og det sier tegnene nå også jeg tror ikke bestevenninna mi vil drepe meg, men hun har så og si kuttet kontakten så det var symbolsk og tyrkern overvåker meg ikke, med folk, taxisjåfører og planta kamera i laptopen min, men jeg trodde han var noe større enn denne verden og Gud ser alt Det er du redd for hver eneste gang du kommer tilbake til virkeligheten elina777. Det er sykdommen som herjer med deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.