Betti 11 Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Jeg har mye traumaer og lurte på å kommer inn i traumebehandling kanskje modum bad en dag, men poen er at du kommer ikke inn uten polikliniske behandling. Fått avslag andre gang fra dps og fått tilbud fra kommunehelse tjenesten. Når jeg gå til psykisk helsetjenesten i kommunen teller det også som poliklinisk behandling? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 2 timer siden, Betti 11 skrev: Jeg har mye traumaer og lurte på å kommer inn i traumebehandling kanskje modum bad en dag, men poen er at du kommer ikke inn uten polikliniske behandling. Fått avslag andre gang fra dps og fått tilbud fra kommunehelse tjenesten. Når jeg gå til psykisk helsetjenesten i kommunen teller det også som poliklinisk behandling? Står ikke noe om det kravet her? http://www.modum-bad.no/innsoking/hvem-gir-modum-bad-tilbud-til/ Anonymkode: ce926...bd1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 9 timer siden, Betti 11 skrev: Jeg har mye traumaer og lurte på å kommer inn i traumebehandling kanskje modum bad en dag, men poen er at du kommer ikke inn uten polikliniske behandling. Fått avslag andre gang fra dps og fått tilbud fra kommunehelse tjenesten. Når jeg gå til psykisk helsetjenesten i kommunen teller det også som poliklinisk behandling? Ja, det er vanligvis et kriterium for innleggelse på Modum at det har vært forsøkt behandling i spesialisthelsetjenesten uten tilstrekkelig resultat. Det kommunale tilbudet teller ikke i denne sammenhengen. Hvordan begrunner DPS avslaget? Anonymkode: 767af...acb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Står ikke noe om det kravet her? http://www.modum-bad.no/innsoking/hvem-gir-modum-bad-tilbud-til/ Anonymkode: ce926...bd1 Jo, det står jo som vilkår for innleggelse: "At pasienten ikke har oppnådd tilstrekkelig bedring ved behandling i spesialisthelsetjenesten lokalt." Anonymkode: 767af...acb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 1. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2018 Brevet er dikkert i posten i morgen. Kikket på helsenorge og sså tilfeldig at det er avslott. Første gang mente de at kommunale helsetjeneste er nok. Fastlegen var også sjokkert og sa at vi sender en klage. Få se hva stå i brevet denne gangen. Kan en psykatrisk sykepleier sende en henvisning til dps? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 1. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det står jo som vilkår for innleggelse: "At pasienten ikke har oppnådd tilstrekkelig bedring ved behandling i spesialisthelsetjenesten lokalt." Anonymkode: 767af...acb Det er en vits. Man er veldig syk og få ingen hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.