Gå til innhold

Føler meg dritdårlig.

stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Angst, migrene, muskelsmerter,svimmelhet og rarhet. Det er tomt i hodet, hører ikke åndene mer...det er rart og skremmende. Ser ikke lys lenger heller eller føler nærværet av hjelpere. Er de forsvunnet? Hva med engler? Får ikke oppmuntring. Det jeg lurer på er..kan latuda gjøre til at jeg tåler varmen mindre? Tror du dette er pga varmen? Er så redd, har tatt vival men det hjelper jo ikke. Og i morgen har jeg avtale om å reise å bade med familien og en venninne, gruer meg skikkelig og er redd. Vil ikke bli dårlig da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, Betti 11 skrev:

Føler meg også dårlig. Jeg tror det er varmen. Har spist mye is. Det hjalp litt.  

Uff ikke bra. Blir du også redd? Jeg er så redd. Føler det knyter seg i halsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

ISW eller kupton, vet dere om jeg tåler mindre varme pga latuda? Vet ikke om det er varmen heller, har ikke blitt sånn av varmen tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Uff ikke bra. Blir du også redd? Jeg er så redd. Føler det knyter seg i halsen. 

Jeg hadde sterk uro i kroppen og gjørde noe dumt. Jei er så lei meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Betti 11 skrev:

Jeg hadde sterk uro i kroppen og gjørde noe dumt. Jei er så lei meg.

Skadet du deg selv? Jeg har sterk angst for å besvime. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
11 minutter siden, Betti 11 skrev:

Ja det gjørde jeg men ikke så dårlig heldigvis var helt fjern. Jeg skammer meg.

Det skal du ikke gjøre, det er jo en måte å håndtere følelser på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vet jeg. Jeg kjemper hele tida med meg selv. Jeg var så urolig og forstå ikke hvorfor jeg fikk ikke roe meg ned. På apoteket tenkte jeg nå eksploderer du. De er så utrolig langsom. Hjemme var det enda verre det gikk så utrolig rask og da skedde det. Jeg fikk lov å ta neurontin 4x 600 mg kanskje det er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Ja det vet jeg. Jeg kjemper hele tida med meg selv. Jeg var så urolig og forstå ikke hvorfor jeg fikk ikke roe meg ned. På apoteket tenkte jeg nå eksploderer du. De er så utrolig langsom. Hjemme var det enda verre det gikk så utrolig rask og da skedde det. Jeg fikk lov å ta neurontin 4x 600 mg kanskje det er bedre.

Sender en klem til deg ❤️ Jeg vil bare legge meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
13 timer siden, stjernestøv skrev:

Angst, migrene, muskelsmerter,svimmelhet og rarhet. Det er tomt i hodet, hører ikke åndene mer...det er rart og skremmende. Ser ikke lys lenger heller eller føler nærværet av hjelpere. Er de forsvunnet? Hva med engler? Får ikke oppmuntring. Det jeg lurer på er..kan latuda gjøre til at jeg tåler varmen mindre? Tror du dette er pga varmen? Er så redd, har tatt vival men det hjelper jo ikke. Og i morgen har jeg avtale om å reise å bade med familien og en venninne, gruer meg skikkelig og er redd. Vil ikke bli dårlig da. 

Høres mest ut som du har blitt helt vanlig syk. Smittet av et virus. Det går influensalignende for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Gargamel skrev:

Høres mest ut som du har blitt helt vanlig syk. Smittet av et virus. Det går influensalignende for tiden. 

Er helt fin nå. Leste på et forum at man kan bli overopphetet når man tar ap i heten og syk, man må drikke mye og holde seg i skyggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...