Betti 11 Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Jeg har sterke uro og jeg er skikkelig agressiv. Er det flere som har det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 2. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2018 Har informert meg. Det stemmer. Jeg snakker snart med legen om det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Jeg tålte ikke Neurontin i hvert fall og ikke Lyrica heller. Og noen voldsom virkning på nervesmertene mine hadde de heller ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 2. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2018 9 minutter siden, Dorthe skrev: Jeg tålte ikke Neurontin i hvert fall og ikke Lyrica heller. Og noen voldsom virkning på nervesmertene mine hadde de heller ikke. Jeg må snakke med legen om jeg få beroligende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 JA - jeg har et aggresjonshelvete om dagen. Det ble mye verre rett etter jeg økte på Neurontin for et par uker siden. Nå på 2100 mg. Og ja, tvilsom effekt på smertene. Anonymkode: 4e9e9...1c2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 2. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2018 Kanskje du trenger en høgre dosis. Jeg nølte at avstandene mellom dosene er for høg og nå ta jeg 4x 700 mg. Før hadde jeg 4x 600 mg og det var ikke nok. Kanskje jeg må øke det igjen. Legen sa til meg at jeg skal ikke gå over 3000 mg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Med høyere dose tror jeg ikke man får kjøre bil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 5 timer siden, Betti 11 skrev: Kanskje du trenger en høgre dosis. Jeg nølte at avstandene mellom dosene er for høg og nå ta jeg 4x 700 mg. Før hadde jeg 4x 600 mg og det var ikke nok. Kanskje jeg må øke det igjen. Legen sa til meg at jeg skal ikke gå over 3000 mg. Det var jeg som sa jeg slet veldig med aggresjon etter en doseøkning. Hvordan skal en høyere dose gjøre meg MINDRE aggressivt stemt? Anonymkode: 4e9e9...1c2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 2. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2018 Kanskje du få mindre smerter. Jeg er nå roliger etter jeg økt dosen. Kanskje det fungerer hos deg også. Jeg vil ikke ta igjen tramadol. Det var helvete. Når du føler deg veldig ubehaglig skulle du snakke med legen om en annen medisin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 2. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2018 6 timer siden, Dorthe skrev: Med høyere dose tror jeg ikke man får kjøre bil. Jeg har ingen førekort men du har rett. Man skulle ikke kjøre bil 😊 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Felleskatalogen angir fiendtlighet som en vanlig bivirkning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 20 minutter siden, Betti 11 skrev: Kanskje du få mindre smerter. Jeg er nå roliger etter jeg økt dosen. Kanskje det fungerer hos deg også. Jeg vil ikke ta igjen tramadol. Det var helvete. Når du føler deg veldig ubehaglig skulle du snakke med legen om en annen medisin. Jeg tok en periode en liten dose OxyContin. Det hjalp faktisk bedre for meg. Ikke ble jeg sløv og ikke opplevde jeg psykiske problemer av det (noe jeg vet at noen gjør), og det virket i noen grad på smertene (bedre enn Neurontin gjør). Trappet ned Oxy helt problemfritt, for jeg ville jo helst ikke ta det (er et opioid-stoff). Jeg skal diskutere videre med legen min hva vi gjør. Tror nok det er bedre at hun eventuelt kontakter nevrologen min om hva vi gjør videre. Er jo fortsatt noen mnd til jeg har time der. Men han er grei med å framskynde om det skulle vise seg hensiktsmessig. Anonymkode: 4e9e9...1c2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 2. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2018 Opioide kan man dessverre ikke tar så lenge virker veldig bra. Håper du få til en godt løsning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 2. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2018 1 time siden, kupton skrev: Felleskatalogen angir fiendtlighet som en vanlig bivirkning. Hvet du hva man kan gjøre mot den? Det er vanskelig å styre. Jeg er redd på meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Vanligvis vil en redusere eller ta bort/seponere en medisin som gir en slik bivirkning så lenge medisinen ikke er livsnødvendig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 3. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2018 11 timer siden, kupton skrev: Vanligvis vil en redusere eller ta bort/seponere en medisin som gir en slik bivirkning så lenge medisinen ikke er livsnødvendig. Jeg har så store smerter at jeg trenger den. Jeg ta nå 4x 700 og er rolig nå. Må jeg kanskje tilpasse dosen? Jeg snakker med fastlegen om det. Jeg har vart urolig før, men ikke så sterk. Jeg vil ikke ta opioider igjen, da ble jeg verre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.