Gå til innhold

kan være en bivirkning av lamictal?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg går på 200mg lamictal, noe jeg nå har gjort i snart 2 uker. For noen dager siden la jeg merke til at jeg oftere enn før har små blåmerker jeg ikke aner hvor kommer fra. Har for øyeblikket 2 blåmerker på låret, og en dyp lilla prikk jeg aldri har sett maken til før. Før dette hadde jeg også 2 blåmerker, og da de forsvant fikk jeg nye. Jeg ser spesielt bekymret for den dype lille prikken, da jeg ikke aner hva dette er. Kan dette skyldes lamictal? Er livredd for at dette kan være et symptom på leukemi, så er det noe som kan si noe om hva årsaken til denne økningen i blåmerker kan skyldes?

Anonymkode: 62f3a...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lamictal KAN, mener jeg, føre til endringer i blodet (trombocytopeni) som kan gi lettere blåmerker, men det er ikke så vanlig. Du kan sikkert få tatt en blodprøve hos fastlegen for å sjekke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...